Հեռավար ուսուցում. 4-րդ դասարան

Սովորողի անուն ազգանուն՝ Գոհար Հովհաննիսյան

Էլեկտրոնային հասցե՝ gohar_h@mskh.am

Բլոգի հասցե՝ https://goharh2021.wordpress.com/

Մայրենի առարկայի առաջադրանքների էջ

Նոյեմբերի 15-19-ի առաջադրանքներ

Աշխատանք գիրք-տետրով. կատարի՛ր 9-րդ էջից մինչև 12-րդ էջի առաջադրանքները:

Կարդա՛ Ավ Իսահակյանի «Եղնիկը» պատմվածքը:

Դո՛ւրս գրիր անծանոթ բառերը և բառարանի օգնությամբ բացատրի՛ր:

Դո՛ւրս գրիր աշունը պատկերող հատվածը:

Նոյեմբերի 8-12-ի առաջադրանքներ

Աշխատանք գիրք-տետրով. կատարի՛ր 6-րդ, 7-րդ և 8-րդ էջերի առաջադրանքները:

Կարդա՛ Ավ. Իսահակյանի «Նուկիմ քաղաքի խելոքները» հեքիաթը, կատարի՛ր առաջադրանքները:

Առաջադրանքներ

  1. Դո՛ւրս գրիր անծանոթ բառերը և բառարանի օգնությամբ բացատրի՛ր:
  2. Հեքիաթը մասերի բաժանիր և վերնագրիր յուրաքանչյուր մասը:
  3. Համառոտ պատմի՛ր նուկիմցիների ուղևորության մասին:
  4. Գտի՛ր այն հատվածները, որտեղ երևում է նուկիմցիների «խելոք» լինելը:
  5. Կարդա՛ այն հատվածը, որտեղ հանելուկներով են խոսում, գտի՛ր այդ հանելուկները:
  6. Հորինի՛ր նմանատիպ հանելուկներ:
  7. Շարունակի՛ր հեքիաթը:
  8. Նկարի՛ր հեքիաթից քեզ դուր եկած հատվածը:
  9. Կատարածդ աշխատանքները տեղադրի՛ր բլոգումդ:

Նոյեմբերի 1-5-ի առաջադրանքներ

 «Ուսումնական աշուն 2021» նախագծի ամփոփում

Հորինի՛ր աշնանային հեքիաթ, նկարի՛ր, վերնագրի՛ր:

Հոկտեմբերի 25-29-ի առաջադրանքներ

Աշնանային արձակուրդների ընթացքում իրականացրո՛ւ «Ուսումնական աշուն 2021» նախագիծը:

Հոկտեմբերի 18-22-ի առաջադրանքներ

Կարդա՛ Համո Սահյանի «Ամեն, ամեն ինչ ոսկեզօծվել է…» բանաստեղծությունը:

Ամեն, ամեն ինչ ոսկեզօծվել է,

Ոսկի են թվում տերև ու ճյուղ,

Ուր որ նայում ես, դեղին բոցեր են,

Դեղին հրդեհ է և դեղին ծուխ:

Ջրվեժը, առուն, ծառը, ծտերը

Աշնան քամուն են ծափահարում:

Քամին է այս ծով գանձերի տերը,

Այս ոսկու տերը՝ մեծահարուստ:

Առաջադրանքներ

  1. Գրի՛ր քամի, բոց, ոսկեզօծ  բառերի հոմանիշները:
  2. Գրի՛ր մեծահարուստ, տեր, ծով  բառերի հականիշները:
  3. Ինչպիսի՛ն է ձեր բակի կամ այգու աշունը: Պատմի՛ր բլոգումդ:
  4. Գրի՛ր շարադրություն «Ամեն ինչ ոսկեզօծվել է…» վերնագրով:
  5. Լրացրո՛ւ բաց թողնված տառերը և գրի՛ր, թե տրված բառերի  մեջ քանի՞ տառ, քանի՞ հնչյուն կա:

Ոսկեզ.ծվել, տեր.,  .սկի, ծ.վ,  բ.ց

Հոկտեմբերի 11-15-ի առաջադրանքներ

Կարդա՛ Վիլյամ Սարոյանի «Առաջին օրը դպրոցում» պատմվածքը։

  1. Բլոգում համառոտ պատմի՛ր այս պատմվածքը:
  2. Ինչպիսի՞ վերաբերմունք ուներ Էմին Ջիմի հանդեպ:
  3. Ի՞նչ էր մտածում Ջիմը՝

ա) մինչ դպրոց գնալը,

բ) հետո:

4.Բնութագրի՛ր հորը:

5.Քո կարծիքով, ինչպիսի՞ն էր միսս Բիննին: Համեմատի՛ր նրան քո ուսուցիչների հետ:

6.Ի՞նչ ես կարծում, ինչպե՞ս կընթանան Ջիմի գործերը դպրոցում:

7.Գրավոր պատմի՛ր դպրոցում քո առաջին օրվա մասին:

  1. Գրի՛ր, թե ինչն է ուրախացնում, ինչն է տխրեցնում քեզ դպրոցում: