Դասի պլան-20.09.2012

Մայրենի

5-րդդասարան

20.09.2012

Դասարանում`

Թեմա –Համո Սահյան «Անտառում»

  1. Հատվածների հարցում, ինչո՞վ է պայմանավորված ընտրությունդ:
  1. Քեզ դո՞ւր եկավ այս բանաստեղծությունը: Ներկայացրո´ւ գրավոր:

(10  րոպե)

  1. Բանաստեղծության ձայնագրում(10-15 րոպե)
  2. Ի՞նչ գիտենք Հովհաննես Թումանյանի մասին(բանավոր):
  3. Հովհաննես Թումանյանի«Եղջերուն», ընթերցում

Տնայինառաջադրանք`

  • Հովհաննես Թումանյանի«Եղջերուն»կարդալ
  • Առ. 1,2

 

6-րդ դասարան

Դասարանում

Թեմա- Ստեփան Զորյան «Փորձանք»

  1. Դատ. դասարանը վերածում ենք դատարանի
  2. Պատմի´ր `ի՞նչ փորձանքների ես հանդիպել:

3. Կատարված դեպքն ո՞ւմ համար է փորձանք. պատասխաններից մեկն ընտրի´ր և       ընտրությունդ պատճառաբանի´ր.

ա )ծառայի

բ) տիրոջ

գ) և´ ծառայի, և´ տիրոջ

դ ) ոչ մեկի:

  • Պետրոս աղան ինչպիսի՞  կերպար է. պատասխաններից մեկն ընտրի՛ր և ընտրությունդ պատճառաբանի՛ր.

ա) հերոսական

բ) ողբերգական

գ) երգիծական

 

Տնայինառաջադրանք`   

  • Մուշեղ Գալշոյան «Կռունկ»-ը կարդալ, անծանոթ բառերը դուրս գրել
  • Կոմիտասի մասին տեղեկություններ հավաքել

 

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике Հաշվետվություններ. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Добавить комментарий

