Դասի պլան-08.11.2012

Մայրենի

5-րդ  դասարան

07.11.2012

Դասարանում“                                                                                             

Թեմա – Վ. Տերյան «Կարծես թե դարձել եմ ես տուն»

  1. Անգիրի հարցում
  2. Պատմի՛ր բանաստեղծությունը:
  3. Գտիր բնությունը պատկերող տողերը:
  4. Բացատրի՛ր պարզկա լեզու, մաշված  ձեռքեր մակդիրները:
  5. Բացատրի՛ր հետևյալ փոխաբերությունները.

ա) արևը հանգչում է հեռվում,

բ) իլիկդ խոսում է անուշ,

գ) դրախտ է նորից իմ հոգում:

  1. Ի՞նչ տրամադրություն է արտահայտում բանաստեղծությունը:
  2. Առ. 121,122, 123( Հայոց լեզու 5 գրքից)

Տնային առաջադրանք`

  • Վ. Տերյան «Կարծես թե դարձել եմ ես տուն»,անգիր
  • Նկարի՛ր բանաստեղծությունը:

6-րդ դասարան

Դասարանում

Թեմա- Վ. Սարոյան «Գեղեցիկ սպիտակ ձիու ամառը»

  1. Հարցերի միջոցով հատվածների հարցում
  2. Բնութագրիր Արամին:
  3. Գողություն էր Մուրադի արածը`

ա)Արամի կարծիքով

բ) քո կարծիքով:

  1. Մուրադին` ա) մեղադրիր, բ)արդարացրու, գ) բնութագրիր:
  2. Համեմատիր Մուրադին և Խոսրավ քեռուն:
  3. Որտեղ են կատարվում գործողությունները:
  4. Ինչու էր ձին ավելի ուժեղ և մեղմ, քան առաջ:
  5. Էջ 9,առ.35, 36  ( Հայոց լեզու 6 գրքից)

Տնային  առաջադրանք`                                                             

  • Վ. Սարոյան «Գեղեցիկ սպիտակ ձիու ամառը» պատմել
  • Էջ50, առ. 9, 13

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике Հաշվետվություններ. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Добавить комментарий

