Դասի պլան-14.11.2012

Մայրենի

5-րդ  դասարան

14.11.2012

Դասարանում“                                                                                             

Թեմա – Վ. Թոթովենց  «Մարանը»

 

  1. Դասի ընթերցում(հատվածներ)
  2. Անծանոթ բառերի բացատրություն
  3. Ցո՛ւյց տուր Մարանին նկարագրող ամենագեղեցիկ հատվածը:
  4. Գրի՛ր  սարսուռ, անհուն, դյութական, միստիկ, ապօրինի բառերի հոմանիշները:
  5. Գրի՛ր հարավ, սպիտակ, ջինջ, բարություն, գիշեր բառերի  հականիշները:
  6. Առ. 121,122, 123( Հայոց լեզու 5 գրքից)

Տնային առաջադրանք`

  • Վ. Թոթովենց  «Մարանը» պատմել
  • Էջ 62, առ.7

 

6-րդ դասարան

Թեմա- Լեոնարդո դա Վինչի «Որդիական երախտագիտություն»

Դասարանում`

  1. Դասի ընթերցում
  2. Անծանոթ բառերի հարցում
  3. Թռչել, զգուշորեն, նրբափետուր, ծածկել, կուրություն, փետրավոր  բառերում ի՞նչ հնչյունափոխություն է տեղի ունեցել:
  4. Քո կարծիքով ինչո՞ւ է անհրաժեշտ  հոգ տանել մեծահասակների մասին:
  5. Համաձա՞յն ես այն մտքին, թե ով ինչ անում է, իրեն է անում:
  6. Էջ 9,առ.36, 37, 38  ( Հայոց լեզու 6 գրքից)

Տնային  առաջադրանք`                                                             

  • Լեոնարդո դա Վինչի «Որդիական երախտագիտություն» պատմել
  • Տեքստային աշխ. առ. 4

 

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике Հաշվետվություններ. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Добавить комментарий

