Ավետիք Իսահակյան

d181d0bad0b0d187d0b0d0bdd0bdd18bd0b5-d184d0b0d0b9d0bbd18b-2

Նախագծի մասնակիցներ՝ 4-6-րդ դասարաններ
Նախագծի ժամկետներ՝  նոյեմբեր
Նպատակը՝  Ավետիք Իսահակյանի ստեղծագործությունների ընթերցում
Խնդիրները՝  

  •  բանավոր և վերլուծական խոսքի զարգացում
  •  Տեքստի գլխավոր մտքերը առանձնացնելու, համառոտ պատմելու կարողությունների զարգացում
  •  բառապաշարի հարստացում (նոր բառերի ուսուցում, բառային աշխատանքներ, հոմանիշ-հականիշ)
  • Պատկերավորման միջոցների ուսուցում  (փոխաբերություններ, համեմատություններ, դարձվածքներ)

Արդյունքում՝ 

Ստեղծագործությունների վերլուծություններ, ռադիոնյութեր

4-րդ դասարան

Նուկիմ քաղաքի խելոքները

Հարցեր և առաջադրանքներ

  1. Դո՛ւրս գրիր անծանոթ բառերը և բառարանի օգնությամբ բացատրի՛ր:
  2. Հեքիաթը մասերի բաժանիր և վերնագրիր յուրաքանչյուր մասը:
  3. Համառոտ պատմի՛ր նուկիմցիների ուղևորության մասին:
  4. Գտի՛ր այն հատվածները, որտեղ երևում է նուկիմցիների «խելոք» լինելը:
  5. Կարդա այն հատվածը, որտեղ հանելուկներով են խոսում, գտի՛ր այդ հանելուկները:
  6. Հորինի՛ր նմանատիպ հանելուկներ:
  7. Շարունակի՛ր հեքիաթը:
  8. Նկարի՛ր հեքիաթից քեզ դուր եկած հատվածը:

Երջանիկ խրճիթը

Հարցեր և առաջադրանքներ

  1. Կանաչով նշված բառերը բառարանի գնությամբ բացատրի՛ր:
  2. Կապույտով նշված բառերի հոմանիշները գրի՛ր:
  3. Կարդա՛ այն հատվածները, որտեղ երևում է խրճիթի երջանիկ լինելը:
  4. Գտի՛ր պատմվածքում կրկնվող տողերը և բացատրի՛ր դրանց նշանակությունը:
  5. Մանրամասն նկարագրի՛ր, ապա նկարի՛ր խրճիթն ու տունը, որտեղ մեծացավ տղան:
  6. Ո՞րն է պատմվածքի արտահայտած հիմնական իմաստը:
  7. Վերնագրի՛ր առանձնացված մասերը:
  8. Գտի՛ր նոր վերնագիր այս պատմվածքի համար:

Եղնիկը

Հարցեր և առաջադրանքներ

  1. Դո՛ւրս գրիր անծանոթ բառերը և բառարանի օգնությամբ բացատրի՛ր:
  2. Նկարագրի՛ր եղնիկին:
  3. Պատմվածքը համառոտ պատմի՛ր:
  4. Դո՛ւրս գրիր պատմվածքի ամենահուզիչ հատվածը:
  5. Ո՞րն է այս պատմվածքի հիմնական իմաստը:
  6. Դո՛ւրս գրիր աշունը պատկերող հատվածը:

5-րդ դասարան

Կյանքից թանկ բանը

Հարցեր և առաջադրանքներ

  1. Դո՛ւրս գրիր անծանոթ բառերը և բառարանի օգնությամբ բացատրի՛ր:
  2. Գրավորբացատրի՛ր ջրի երազ, ստրուկ աշխարհ արտահայտությունները:
  3. Ո՞րնէ առակի ասելիքը և ի՞նչ է սովորեցնում այն քեզ:
  4. Դո՛ւրս գրիր հիմնական իմաստն արտահայտող տողերը:
  5. Համամի՞տես աղավնու հետ: Ինչո՞ւ:
  6. Paint-ով նկարի՛ր առակը :
  7. Ձայնագրի՛ր առակը և նկարածդ նկարներով ֆիլմ պատրաստիր:
  8. Տեղադրի՛ր բլոգումդ:
  9. Նայի՛րայս ֆիլմը և գրավոր գրի՛ր քո կարծիքը ֆիլմի մասին:
  10. Գրի՛ր, թե որն է ամենաթանկ բանը քեզ համար:

Այդ ոչինչը ես եմ

  1. Տեքստից դո՛ւրս գրիր անհասկանալի բառերը և բառարանի օգնությամբ բացատրի՛ր:
  2. Նայի՛ր այս պատմության ֆիլմը և գրի՛ր քո կարծիքը ֆիլմի մասին:
  3. Գտի՛ր քաղաքացիներին ներկայացնող հատվածը:
  4. Ներկայացրո՛ւ դերվիշին և քաղաքապետին՝ հակադրելով իրար:
  5. Ո՞րն է այս առակի ասելիքը:

Ամենապիտանի բանը

  1. Հեքիաթիցդո՛ւրս գրիր անհասկանալի բառերը և բացատրի՛ր:
  2. Կապույտով նշված բառերի հոմանիշները գրի՛ր:
  3. Կանաչով նշված բառերի հականիշները գրի՛ր:
  4. Բնութագրի՛րայս հեքիաթի թագավորին:
  5. Լույսնէ ամենապիտանի բանն աշխարհի: Համամի՞տ ես արդյոք թագավորի կրտսեր որդու հետ: Ինչո՞ւ:
  6. Թվարկի՛ր հեքիաթի հերոսներին:

Ես երգիչ եմ

 Առաջադրանքներ

  1. Բանաստեղծությունը արձակ շարադրի՛ր:
  2. Փոխաբերությունները դո՛ւրս գրիր և բացատրի՛ր:
  3. Քնարական հերոսին բնութագրի՛ր:
  4. Ի՞նչ գույներ կլինեն բանաստեղծությունը պատկերող նկարում Paint-ով նկարի՛ր:                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         Գետակի վրա

Գետակի վրա
Թեքվել է ուռին
Ու նայում է լուռ
Վազող ջրերին։

… Երազ-աշխարհում
Ամեն բան հավետ
Գալիս է, գնում
Ու ցնդում անհետ։

Եվ գլուխը կախ՝
Նա լաց է լինում.-
Ջրերը ուրախ՝
Գալիս են, գնում…

  1. Բանաստեղծության մեջ հականիշ բառերի զույգ կա: Գտի՛ր և դո՛ւրս գրիր:
  2. Գրի՛ր ուրախ բառի հոմանիշը, ապա հականիշը:
  3. Իմացածդ ծառատեսակները թվարկի՛ր:
  4. Ինչո՞ւ է հեղինակն այս բանաստեղծության համար ընտրել հենց ուռենին. մտովի պատկերացրո՛ւ և նկարագրի՛ր ուռենին:
  5. Նոր վերնագիր մտածիր բանաստեղծության համար։
  6. Անգի՛ր սովորիր բանաստեղծությունը:

 ***

Ամեն գիշեր իմ պարտեզում

Լալկան ուռին, հեզ ուռին

Վշտատոչոր լաց է լինում,
Լաց է լինում իմ ուռին:
Եվ սըրբում է առավոտու
Կույս արևը նազելի
Հուր ծամերով հեգ ուռենու
Արցունքները բյուրեղի…

Առաջադրանքներ

  1. Բացատրիր հեգ, վշտատոչոր բառերը:
  2. Գտիր հեզ, ծամ, հուր բառերի հոմանիշները:
  3. Պատմիր ուռենու մասին /գրավոր/:

***

Արևի մոտ

Առաջադրանքներ

  1. Հեքիաթից դու՛րս գրիր անծանոթ բառերը և բառարանի օգնությամբ բացատրի՛ր:
  2. Բնութագրի՛ր և նկարագրի՛ր տղային, հովվին:
  3. Բացատրի՛ր վերնագիրը:
  4. Գրի՛ր կարծիքդ այս հեքիաթի մասին:
  5. Գրի՛ր տրված բառերի հոմանիշները:

Խրճիթ-

ճամփորդ-

հրճվանք-

խավար-

անգութ-

ամուր-

  1. Գրի՛ր տրված բառերի հականիշները:

Քնքուշ-

խեղճ-

վերելք-

անվախ-

խավար-

խրճիթ-

6-րդ դասարան

Երգի հրապույրը

Հարցեր և առաջադրանքներ

  1. Անծանոթ բառերը դուրս գրի՛ր և բառարանի օգնությամբ բացատրի՛ր:
  2. Նկարագրի՛ր այն աշխարհը, որի մասին պատմվում է:
  3. Բացատրի՛ր փոխաբերությունները. Ա. Նա մեծացավ բոլորի աչքի առաջ անտես ու անհայտ: Բ. Բոլորից ծածուկ՝ իր մատներով շոշափում ու զննում էր մարդկանց սրտերը և տեսնում էր, որ քարից էին այդ սրտերը, քար ու ապառաժից:
  4. Բնութագրի՛ր տղային:
  5. Ո՞րն է այս ստեղծագործության ասելիքը: Պատասխանդ ապացուցի՛ր ստեղծագործությունից դուրս գրած հատվածներով:
  6. Ստեղծագործության մեջ ի՞նչ հակադրություններ կան:

Ծառա Սիմոնը

Հարցեր և առաջադրանքներ

  1. Անծանոթ բառերը դո՛ւրս գրիր և բառարանի օգնությամբ բացատրի՛ր:
  2. Պատմվածքի միջից դո՛ւրս գրիր հականիշ զույգեր:
  3. Բնութագրի՛ր Սիմոնին:
  4. Մեղադրի՛ր կամ հակառակը՝ արդարացրո՛ւ նրա արարքը, վարմունքը:

Ահմեդի ուղտը

Հարցեր և առաջադրանքներ

  1. Անծանոթ բառերը դուրս գրի՛ր և բառարանի օգնությամբ բացատրի՛ր:
  2. Գրի՛ր երդիկ, կտրիճ, գուռ, պարուսան, խնդումերես  բառերի հոմանիշները:
  3. Բացատրի՛ր հույսը կտրել, բան ու գործ չունենալ, ապրուստը հող դառնալ դարձվածքների իմաստները:
  4. Ո՞րն է այս ստեղծագործության ասելիքը: Պատասխանդ ապացուցի՛ր ստեղծագործությունից դուրս գրած հատվածներով:

Ուշինարա

  • Դու՛րս գրիր անծանոթ բառերը, գրի՛ր բացատրությունները և սովորի՛ր։
  • Զրույցի առանձին հատվածներ վերնագրի՛ր։
  • Բնութագրի՛ր Ուշինարային:
  • Դու՛րս գրիր այն հատվածը, որտեղ խտացված է զրույցի հիմնական ասելիքը։
  • Ա՛յլ կերպ վերնագրիր զրույցը։

4-6-րդ  դասարաններ (Լրացուցիչ առաջադրանքներ)

Реклама

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике 4-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ, 5-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ, Նախագծեր, Առաջադրանքներ с метками . Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s