«Իմ թաղը» ընտանեկան նախագծի ֆիլմ-հաղորդումներ

20160826_111229 Գեղարվեստի կրտսեր դպրոցի 4-5-րդ դասարանցիները շարունակում են  իրենց ֆիլմ-հաղորդումները «Իմ թաղը»ընտանեկան նախագծի շրջանակում: Ըստ նախագծի` յուրաքանչյուր սովորող փոքրիկ լրագրողական հետաքննություն պետք է անցկացնի իր բակի, թաղամասի մասին:

Ստորև ներկայացված են լրագրողական ֆիլմերի շարքը սովորողների բլոգներում:

  1. Վահե Էբրահիմի- 4.1 դասարան
  2. Լուիզա և Դավիթ Արտենյաններ- 5-րդ դասարան
  3. Արեգ Մարտիրոսյան- 4.2 դասարան
  4. Միլենա Դանիելյան- 5-րդ դասարան
  5. Գոհար Ստեփանյան-5-րդ դասարան
  6. Նարե Մանուկյան-5-րդ դասարան
  7. Նարեկ Դուրգարյան- 5-րդ դասարան
  8. Տարոն Անտոնյան- 4.2 դասարան
  9. Էլեն Գյուլումյան-5-րդ դասարան
  10. Նարեկ Մանուկյան-5-րդ դասարան
  11. Մարտին Բարսեղյան- 4.1 դասարան
  12. Խեչոյան Հակոբ-5-րդ դասարան
  13. «Մեր թաղը» նախագիծն այս անգամ Բանգլադեշում. Լրագրողների խումբ

Շարքը համալրվում է…

 

 

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике Նախագծային ամփոփիչ աշխատանքներ, Նախագծեր, Սեպտեմբերյան հավաք. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Добавить комментарий

