Աշնանային գունեղ ճամփորդություն դեպի Մեղրաձոր

20161022_133105 Հոկտեմբերի 22-ին Հյուսիսային դպրոցի 4-5-րդ դասարանների  սովորողների հետ  իրականացրեցինք աշնանային գունեղ ճամփորդություն դեպի Մեղրաձոր:

Արշավին մասնակցեցին 16 սովորող, 1 ծնող, 3 դասավանդող:

Ճանապարհը դեպի բարձունք ընթանում է  անտառի միջով` նեղ արահետներով: Աշնանային գույներ, անտառային ձայներ, մեղմ քամի, խաղաղ տերևաթափ, գույներ, գույներ ու էլի… գույներ… 

Ճամփորդության ընթացքում իրականացրեցինք մի քանի նախագծեր:  Նախ հաղթահարեցինք Թեժառույքի(Տրդատավանք) բարձունքը, վանքում աղոթեցինք, երգեցինք, ապա անտառի բացատում կարդացինք Սահյան: Աշնան գույներն ու  լուսավոր տրամադրությունն ուղեկից էին  մեզ ողջ ճամփորդության ընթացքում: Թեժառույքի բարձունքում իրականացրեցինք նաև նկարչական պլեներ: Իսկ վերջում  աղբից մաքրեցինք վանքի շրջական:

Մնացյալը` լուսանկարներում և ֆիլմում:

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике 4-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ, 5-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ, Նախագծեր, Ուսումնական ճամփորդություններ. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Добавить комментарий

