Մասնակիցները՝ 4-5-րդ դասարանցիներ
Ժամկետը՝ դեկտեմբեր, հունվար
Նպատակը`ծանոթանալ էպոսին, անդրադառնալ էպոսում առկա համամարդկային և ազգային խնդիրներին, ուսումնասիրել էպոսի բառապաշարը:
Աշխատանքային ուղղությունները՝
- էպոսի երրորդ`«Սասունցի Դավիթ» ճյուղի ընթերցում (Թումանյանի մշակում)
- անծանոթ բառերի, արտահայտությունների բացատրություն, մեկնաբանում, էպոսաբառարանի ստեղծում
- առանձնացված մասերի վերնագրում
- դերային ընթերցումներ
- հերոսների բնութագրում, նկարագրում
- Դավթին նկարագրող և բնութագրող բառերի, բառակապակցությունների ու տողերի դուրսբերում պոեմից
- դարձվածքները պոեմում
- հերոսների, հատված-տեսարանների պատկերների ստեղծում(Paint ծրագրով)
- հատվածների ձայնագրում, ընտանեկան ընթերցումներ
- Էպոսին նվիրված հաղորդումների, տեսանյութերի, ֆիլմի, մուլտֆիլմի դիտում, քննարկումներ
- համագործակցություն կրթահամալիրի կրտսեր դպրոցների Մայրենիի ուսուցիչների հետ
Արդյունքում՝
Ռադիոընթերցումներ, տեսանյութեր, էպոսաբառարան, պատումներ էպոսի մասին