«Սասունցի Դավիթը». նախագիծ

lm  Մասնակիցները՝ 4-5-րդ դասարանցիներ

Ժամկետը՝ դեկտեմբեր, հունվար

Նպատակը`ծանոթանալ էպոսին, անդրադառնալ էպոսում առկա համամարդկային և ազգային խնդիրներին, ուսումնասիրել էպոսի բառապաշարը:

Աշխատանքային ուղղությունները՝ 

  • էպոսի երրորդ`«Սասունցի Դավիթ​​»  ճյուղի ընթերցում (Թումանյանի մշակում)
  • անծանոթ բառերի, արտահայտությունների բացատրություն, մեկնաբանում, էպոսաբառարանի ստեղծում
  • առանձնացված մասերի վերնագրում
  • դերային ընթերցումներ
  • հերոսների բնութագրում, նկարագրում
  •  Դավթին նկարագրող և բնութագրող բառերի, բառակապակցությունների ու տողերի դուրսբերում պոեմից
  • դարձվածքները պոեմում
  •  հերոսների, հատված-տեսարանների պատկերների ստեղծում(Paint ծրագրով)
  • հատվածների  ձայնագրում, ընտանեկան ընթերցումներ
  • Էպոսին նվիրված հաղորդումների, տեսանյութերի, ֆիլմիմուլտֆիլմի դիտում, քննարկումներ
  • համագործակցություն կրթահամալիրի կրտսեր դպրոցների Մայրենիի ուսուցիչների հետ

Արդյունքում՝

Ռադիոընթերցումներ, տեսանյութեր, էպոսաբառարան, պատումներ էպոսի մասին

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике 4-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ, 5-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ, Նախագծեր. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s