Փետրվարի 4-8. 6-րդ դասարանների տնային առաջադրանքներ

Փետրվարի 8

Շարունակիր կարդա՛լ Հ. Թումանյանի «Գելը» պատմվածքը,  (3-րդ, 4-րդ մասերը), անծանոթ բառերը դո՛ւրս գրիր, բառարանների օգնությամբ բացատրի՛ր:

Շաբաթվա ընթացքում կիսատ թողած առաջադրանքներդ ավարտի՛ր:

Փետրվարի 7

Բառարանընթերման ֆլեշմոբ

Կարդա՛ Հ. Թումանյանի «Գելը» պատմվածքի 1-ին, 2-րդ, 3-րդ մասերը:Պատմվածքից դո՛ւրս գրիր թումանյանական բառերը, արտահայտությունները, անծանոթ բառերը:  Բառարանների օգնությամբ բացատրի՛ր: Չմոռանաս նշել, թե ինչ բառարաններից ես օգտվել:

Փետրվարի 6

Առաջադրանքներ դասարանում և տանը կատարելու համար

1.Գրի՛ր տասը այնպիսի բառերորոնց մեջ հնչյունների և տառերի  քանակները չհամապատասխանեն:

ողորկ — 5տառ, 6հնչյուն:

2. Գրի՛ր տասը այնպիսի բառերորոնց գրությունն ու արտասանությունը տարբերվեն:

ռադիո, եղբայր:

3.Գտի՛ր սխալ գրությամբ բառերը և ուղղի՛ր:

Ա.Համարձակ, բարձունք, վերադարձ, վարձատրել, հարձուփորձ, հարձակում, մրձույթ:
Բ. Դեղձ, դաղձ, դեղձանիկ, բաղձանք, օցանման, ատաղծագործ:

4. Որտեղ անհրաժեշտ էը գրի՛ր (ը-ի ուղղագրությունը տես այստեղ)

Անակ.նկալ, ան.մբռնելի, օր.ստօրե, ակ.նթարթ, ան.նդմեջ, լուսն.կա, մթ.նկա, համ.նդհանուր, մերթ.նդմերթ, ան.նթեռնելի, ակ.նհայտ, ան.նդհատ, անհյուր.նկալ, սր.նթաց:

5. Կետերի փոխարեն դ, տկամ  թ  գրի՛ր (ուղղագրությունը տես այստեղ)

Ըն.ացք, ըն.արձակ, անըն.հատ, ըն.միջել, ըն.հանուր, ըն.ամենը, ըն.անալ, ըն.ելանալ, ակն.արթ, անդա.ար, ըն.երցել, ըն.առաջ, անըն.եռնելի:

6. Կետերի փոխարեն գրի՛ր  մ կամ ն   (ուղղագրությունը տես այստեղ):

Ա.բնական, ա.բիոն, ա.բողջ, ա.պամած, ա.պայման, զա.բյուղ, ա.բասիր, ա.փոփել, ա.փոփոխ, ա.պետք, ա.բարել, ա.բարտավան:

7. Գտի՛ր տրված բառերի հոմանիշները.

ագահ, ադամաթուզ, ադամ, ալոջ, ահ, աղերսանք, աղոթատուն, անամոթ, ընչացք, ընկղմել

8. Գտի՛ր տրված բառերի հականիշները.

թախիծ, թանկ, ազատ, ամոթխած, անիծել, աշխատասեր, արդար, բարակ, բարեկամ, գագաթ, գեղանի

9. Տրված նույնանուն բառերով կազմի՛ր նախադասություններ.
Բազուկ, զատիկ, փող

Փետրվարի 5

Գրքից  կատարի՛ր 67, 68, 69  վարժությունները: Գրի՛ր-մուտքագրի՛ր բլոգումդ:

Փետրվարի 4

  • Դո՛ւրս գրիր, մշակի՛ր, ապա սովորի՛ր Հովհաննես Թումանյանի մասին կենսագրական հետաքրքիր տեղեկություններ:
  • Անգի՛ր սովորիր Հ. Թումանյանի «Իմ երգը» բանաստեղծությունը:
  • Բանաստեղծության միջից գտի՛ր և դո՛ւրս գրիր անծեր և երկյուղ  բառերի հոմանիշները:
  • Գրի՛ր հարուստ, առատ, ճոխ, բախտավոր, բարություն բառերի հականիշները:
  • Գրի՛ր, թե ինչով է հարուստ Թումանյանը:

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике 6-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ, Առաջադրանքներ. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s