Կոմիտասյան շնորհավորանքներ

62C6E10F-8323-466B-AD97-0F1F38518D87 Հյուսիսային դպրոցի  5-րդ դասարանցիները ռադիո-տեսանյութերի, պատումների միջոցով շնորհավորում են Կոմիտասի ծննդյան 150-ամյակը:

Սարգիս Մարտիրոսյանի շնորհավորանքը

Արամ Կարապետյանի շնորհավորանքը

Յուրա Սահակյանի շնորհավորանքը

Մաքսիմ Սահրադյանի շնորհավորանքը

Հյուսիսի 5-րդ դասարանի աղջիկների միասնական շնորհավորանքը

 

 

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике 5-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий