«Սասունցի Դավիթ» նախագիծ

images (1)

Մասնակիցները՝ 4-5-րդ դասարանցիներ

Ժամկետը՝ ապրիլ, մայիս

Նպատակը`ծանոթանալ էպոսին, անդրադառնալ էպոսում առկա համամարդկային և ազգային խնդիրներին, ուսումնասիրել էպոսի բառապաշարը:

Աշխատանքային ուղղությունները՝ 

4-րդ դասարանցիները  կարդում են  էպոսի երրորդ`«Սասունցի Դավիթ​​»  ճյուղը  (Թումանյանի մշակում):

5-րդ դասարանցիները կարդում են էպոսի առաջին՝ «Սանասար և Բաղդասար» ճյուղը:

  • անծանոթ բառերի, արտահայտությունների բացատրություն, մեկնաբանում
  • էպոսաբառարանի ստեղծում
  • առանձնացված մասերի վերնագրում
  • դերային ընթերցումներ
  • հերոսների բնութագրում, նկարագրում
  •  հերոսների, հատված-տեսարանների պատկերների ստեղծում (Paint ծրագրով)
  • հատվածների  ձայնագրում, ընտանեկան ընթերցումներ
  • Էպոսին նվիրված հաղորդումների, տեսանյութերի, ֆիլմիմուլտֆիլմի դիտում, քննարկումներ
  • էպոսապատումներ, մերօրյա էպոսի հորինման հնարքներ
  • Ընտանեկան խաղ-ներկայացում-թատրոններ (խաղում ենք Սասունցի Դավիթը, սիրած-նախընտրած հատվածի երաժշտական -խաղային-ընթերցողական ներկայացում )

Արդյունքում՝

Ընտանեկան ներկայացումներ՝ Խաղում ենք Սասունցի Դավիթը՝ էպոսախաղեր , տեսանյութեր, էպոսաբառարան, պատումներ էպոսի  մասին

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике 4-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ, 5-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ, Նախագծեր. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s