Ուսումնական պլանի քննարկում

images (1)

Ուսումնական պլանը կարդում, քննարկում, իրենց առաջարկներն են ներկայացնում 7-րդ  դասարանցիները:

Ամալյա Ազատյանի առաջարկները՝

  • Քանի որ ամեն շաբաթ տեսադասերի դասացուցակը փոփոխվում է, ես առաջարկում եմ, որ դասացուցակը անփոփոխ լինի: Իսկ եթե փոփոխվում է, ապա միայն ամիսը մեկ:
  • Ես առաջարկում եմ, որ ուսումնական պլանը կազմվի ամեն դասարանի համար առանձին:
  • Ես առաջարկում եմ, որ մուտքի ճամբարին, նորեկ երեխաներին մենք ծանոթացնենք կրթահամալիրն, այսինքն՝ այն  երեխաները, ովքեր արդեն ծանոթ են կրթահամալիրին, օգնեն որ նորեկները ծանոթանան:

Վարուժան Պողոսյանն է առաջարկում՝ 

  • Առաջարկում եմ, որ  դասացուցակը անփոփոխ լինի:
  • Առաջարկում եմ ինչպես ուսումնական պլանում է 45 րոպե դասերը, այդպես էլ թող վիդեո դասերը լինեն 45 րոպե:
  • Ես առաջարկում եմ, որ ուսումնական պլանը կազմվի ամեն դասարանի համար, որպեսզի ավելի հասկանալի լինի:
  • Առաջարկում եմ որ երկար դասամիջոցը տևի 25-30 րոպե:
  • Իմ ֆիզկուլտուրան նետաձգություն է, մեզ նետեր են պետք, որովհետև մեզ չի հերիքում:

Առաջարկում  է Դավիթ Մազլումյանը՝

  • Առաջարկում եմ, որ տեսադասերի դասացուցակը լինի անփոփոխ:
  • Տեսադասերի տևողությունը  կուզեմ նույնպես լինի 45 րոպե, ինչպես ուսումնական պարապմունքները տևողությունը:
  •  Կուզեմ նաև, որ կաբինետային համակարգ չլիներ, այլ ամեն դասարան ունենար իր դասասենյակը:

Զոյա Զոլյանն առաջարկում է՝

  • Առաջարկում եմ ավելացնել օտար լեզուների դասաժամերը, որովհետև ես չեմ կարող ամրապնդել իմ արդյունքը:
  •  Առաջարկում եմ ամեն անգամ չտեղափոխվել կաբինետից կաբինետ, որ լինի ամեն դասարանի համար իր դասասենյակը, իսկ այդպիսի՝( քիմիա, ֆիզիկա, երգ )և այլն դասաժամերի համար, կարող ենք գնալ մյուս կաբինետներ:
  •  Առաջարկում եմ երկարացնել հունիսյան ճամբարը։

Նարե Մուրադյանի և մայրիկի առաջարկները՝

Իմ մայրիկը առաջարկում է ավելացնել Հայոց պատմության դասաժամերը, քանի որ շաբաթական դասավանդվում է  1 անգամ:

Ես առաջարկում  եմ, որ պահարանները լինեն ավելի ապահով և մեկը  մյուսի  պահարանը չկարողանա բացել և կոտրել:

Առաջարկում եմ դպրոցի  խոհանոցում  վերանայել  սննդի որակը:

Վերոնիկա Խաչատրյանն առաջարկում է՝

1․ Ես առաջարկում եմ, որ ուսումնական պլանը ամեն մի դասարանի համար առանձին լինի։
2․ Իմ ընկերները առաջարկում են, որ դասացուցակը լինի անփոփոխ, իսկ ես առարկում եմ։ Ես ուզում եմ, որ դասացուցակը փոփոխական լինի, մարդիկ անընդհատ նոր շաբաթ ապրեն և ավելի հետաքրքիր անցնի ժամանակը։
3․ Ես նաև շատ կուզենայի, որ 45 րոպե տևեր, որովհետև 1ժամը շատ երկար է։
4․ Իմ դասընկերը առաջարկում է, որ դասամիջոցները լինեն 25-30 րոպե ես առարկում եմ։ Եթե մենք ունենանք 25-30 դասամիջոց մենք մինչև ժամը 3ը կլինենք դպրոցում, իսկ ես ժամը 3։30 լրացուցիչ պարապունքներ ունեմ։

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике 7-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ, Հեռավար-առցանց ուսուցում, Մայիսյան հավաք. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s