Կոմիտասյան…/ընտանեկան նախագիծ/

Նախագծի մասնակիցներ՝ 4-5-րդ դասարաններ
Նախագծի տևողությունը՝ հոկտեմբեր 12-23

Նպատակը՝ Կոմիտասյան օրերի ամփոփում

Նախագծի ընթացքը՝

Սովորողները ստեղծում են աշնանային ( այգում, բակում,…), ընտանեկան  տեսանյութ կամ ռադիոնյութ՝ նվիրված Կոմիտասին: Տեսանյութում կամ ռադիոնյութում կարող են ոչ միայն ընթերցել մեր անցած կոմիտասյան բանաստեղծությունները, այլ նաև երգել կամ նվագել Կոմիտաս: Ընտանիքի անդամներին խնդրում ենմիանալ, միասին երգել, նվագել կամ ընթերցել: Տեսանյութը տեղադրում են Youtube-ում , հղումն էլ՝ բլոգում:

Արդյունքները՝

Հարութ Կարապետյան -5-1 դասարան

Դավիթ Հակոբյան — 4-1 դասարան

Եվա Պապյան- 4-1 դասարան

Հենրիկ Կարապետյան — 5-2 դասարան

Նարե Խաչատրյան — 5-2 դասարան

Կատրին Ղարիբյան-5-2 դասարան

Ալեքս Գևորգյան — 4-1-դասարան

Դանիել Մարկոսյան — 5-2 դասարան

Լեո և Ալեքս Մելիքյաններ — 4-1 դասարան

Տիգրան Նահապետյան- 4-1 դասարան

Ռոզա Մովսիսյան — 5-1 դասարան

Դանիել Մարդյան — 5-1 դասարան

Գարիկ Մելիքյան — 4-1 դասարան

Մհեր Պետրոսյան — 4-2 դասարան

Արև Ավետյան — 4-2 դասարան

Բաբգէն Շահինեյան- 5-1 դասարան

Դավիթ Սարգսյան- 5-1 դասարան

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике 4-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ, 5-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ, Հեռավար-առցանց ուսուցում, Նախագծային ամփոփիչ աշխատանքներ, Նախագծեր. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s