
- Զատկածեսն ընտանիքում—4-րդ դասարաններ
- Հյուսիսափայլ TV
Ապրիլի 4-8
4-5-րդ դասարաններ
1. Կարդում ենք Աղայան, Ռոդարի
Հ. Թումանյանի դստեր՝ Նվարդ Թումանյանի հուշերը Ղ. Աղայանի մասին
Ղ. Աղայանի «Վաճառականի խիղճը»
Ջաննի Ռոդարի. «Ջելսոմինոյի արկածները», «Թե ինչպես կապիկները ճամփորդեցին«
Հեքիաթներ և պատմություններ մեծերի և փոքրերի համար
2. Գործնական աշխատանքներ
- Աշխատանք գիրք-տետրով(35-40 էջեր) — 4-րդ դասարաններ
- Հայոց լեզու 5 գրքից առաջադրանքներ (վարժ 150-165) — 5-րդ դասարաններ
- Թեստային աշխատանք (4-րդ դասարաններ)
Թեստ 3
Ջանի Ռոդարի
Ջելսոմինոյի արկածները
Մի ան□ամ առավոտյան Ջելսոմինոն գնաց իրենց պարտեզն ու տեսավ՝ բոլոր տանձերը հասել են: Տանձերը, ախր, միշտ այդպես են. ոչ ոքի ոչինչ չեն ասում, բայց իրենց համար հասնում են, և մի գեղեցիկ օր էլ տեսնում ես՝արդեն հասել են, ու եկել է քաղելու ժամանակը:
«Ափսոս, որ սանդուղք չեմ վերցրել հետս,- մտածեց Ջելսոմինոն: — Արի գնամ, տանից սանդուղք բերեմ ու մի հատ էլ երկար ձող՝ վերևի ճյուղերից տանձը թափ տալու համար»:
Բայց այդ պահին նրա գլխում մի ուրիշ միտք ծագեց, ավելի ճիշտ՝ մի փոքր քմահաճույք. «Իսկ եթե օգտվեմ իմ ձայնի՞ց»:
Եվ, այսպես որոշելով, նա կանգնեց ծառի տակ ու ոչ կատակ, ոչ լուրջ ճչաց.
-Է՜յ, տանձեր, հապա մի ցած թափվեք:
«Թը՛փ-թը՛փ-թը՛փ»,- պատասխանեցին տանձերը՝ անձրևի նման ցած թափվելով:
Ջելսոմինոն մոտեցավ մյուս ծառին և նույն բանը կրկնեց: Ամեն անգամ, երբ նա գոռում էր՝ «թափվե՛ք», տանձերը ճյուղերից այնպես էին պոկվում, կարծես հենց դրան էին սպասում:
Ջելսոմինոն շատ ուրախ էր դրա համար:
«Այսպես ես ահագին ուժ կխնայեմ,- խորհում էր նա,- ափսոս, որ առաջ չէի մտածել այս մասին»:
Մինչ Ջելսոմինոն շրջում էր իր պարտեզում ու այդ ձևով հավաքում տանձերը, հարևան արտում քաղհան անող մի գյուղացի տեսավ նրան: Նա տրորեց աչքերը, քիթը կսմթեց և, եր□ համոզվեց, որ տեսածը երազ չէ, վազեց կնոջ մոտ.
-Գնա, մի տես ̀ ինչ է կատարվում,- դողալով ասաց նա կնոջը,- ես համոզված եմ, որ Ջելսոմինոն չար վհուկ է:
-Ի՜նչ ես ասում. նա բարի, սուր□ ոգի է:
Մինչ այդ ամուսինները բավական խաղաղ էին ապրել, բայց այստեղ նրանք կպան իրար: Հանկարծ ամուսնու գլխում մի միտք ծագեց.<<Արի հարևաններին կանչենք: Թող նրանք էլ նայեն Ջելսոմինոյին, տեսնենք ̀ ի՞նչ կասեն>>:
Հարևաններին կանչելու միտքը դուր եկավ կնոջը: Նա դեմ չէր մի ավելոր□ անգամ շաղակրատելու հնարավորություն ստանալուն, դրա համար էլ մի ակնթարթում անհետացավ:
Դեռ արևը մայր չէր մտել, երբ ամբողջ շրջակայքն իմացավ պատահածի մասին: Բնակիչները բաժանվել էին երկու մասի: Մի մասը պնդում էր, թե Ջելսոմինոն բարի ոգի է, իսկ մյուսներն ապացուցում էին, թե նա չար կախարդ է:
- Տեքստի 4 բառերում տառի փոխարեն վանդակ է դրված, դու՛րս գրիր այդ բառերը ̀ լարացնելով բաց թողած տառերը:
_____________________
_____________________
_____________________
_____________________
- Ստեղծագործությունից դո՛ւրս գրիր չորս բարդ բառ, բաժանի՛ր բաղադրիչների:
______________________ ___________________
______________________ ___________________
______________________ ___________________
______________________ ____________________
- Տեքստից դու՛րս գրիր տրված բառերի հոմանիշները.
ա/ աստիճան ______________
բ/ սիրուն ______________
գ/ բղավել ______________
դ/ դաշտ ______________
- Տրված բառերից որի՞ դիմաց է սխալ նշված նրա տեսակը.
ա/ քաղհան – բարդ
բ/ չար – պարզ
գ/ երազ – ածանցավոր
դ/տանձ — պարզ
- Տեքստում հանդիպող հետևյալ բառերից ո՞րն է գործածված եզակի թվով.
ա/հարևան
բ/ ճյուղ
գ/ ծառ
դ/ամուսին
- Տրված բառերից յուրաքանչյուրի դիմաց նշված է, թե այն ինչ խոսքի մաս է: Ո՞ր տարբերակում է սխալ նշված:
ա/ պարտեզ – գոյական
բ/ տանձ – գոյական
գ/ առավոտյան -գոյական
դ/ միտք – գոյական
7. Դո՛ւրս գրիր Ջելսոմինոյին բնութագրող արտահայտություններ:
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
8. Ո՞րն էր Ջելսոմինոյի հիմնական նպատակը.
ա/ ահագին ուժ խնայելը
բ/ բարձր ձայն ունենալը
գ/ ճյուղերից տանձեր թափելը
դ / սանդուղք բերելը
9. Ի՞նչ միտք ծագեց Ջելսոմինոյի մտքում:
_______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
10. Ինչո՞ւ հարևաններին կանչելու միտքը դուր եկավ գյուղացու կնոջը:
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
Ապրիլի 11-15
4-5-րդ դասարաններ
1. Կարդում ենք Աղայան
Ղ. Աղայան. «Եղեգնուհի» -4-րդ դասարաններ
Ղ․ Աղայան. «Հնարագետ ջուլհակը» 5-րդ դասարաններ
2. Գործնական աշխատանքներ
- Հայոց լեզու 5 գրքից առաջադրանքներ.Գոյական (վարժ 181-196) — 5-րդ դասարաններ
- Ինքնաստուգում(5-րդ դասարան) —ապրիլի 12
- Ինքնաստուգում(4-րդ դասարաններ) — ապրիլի 14,15
- Առաջադրանք դասարանում և տանը-4-րդ դասարաններ (ապրիլի 11)՝
ԿԱՄԱԿՈՐ ԱՅԾԻԿՆԵՐԸ
Երկու կամակոր այծ մի նեղ կամրջի վրա հանդիպեցին: Երկուսը միասին չէին կարող անցնել կամրջով. պետք է նրանցից մեկը մյուսին ճանապարհ տար:
— Դու ե՛տ գնա. որ ես անցնեմ,- ասաց մի այծիկը:
-Ինչո՞ւ դու ետ չես գնում, որ ինձ ես ասում,- պատասխանեց մյուսը:
Այծիկներր վիճեցին. ճակատ ճակատի խփեցին, սայթաքեցին ու ընկան ջուրը:
Կարդա՛առակը, որոշի՛ր յուրաքանչյուր նախադասության տեսակը ըստ հաղորդակցման։
Նախադասությունների տեսակները ըստ հաղորդակցման
Կազմի՛ր երկուական պատմողական, հրամայական, հարցական, բացականչական նախադասություն։
Ապրիլի 18-22
4-5-րդ դասարաններ
1. Կարդում ենք Աղայան, Ռոդարի
Ղ. Աղայան. «Եղեգնուհի» -4-րդ դասարաններ(բեմադրում ենք…)
Ղ․ Աղայան. «Մանուկ-խան» , «Հնարագետ ջուլհակը» 5-րդ դասարաններ
2. Գործնական աշխատանքներ
- Հայոց լեզու 5 գրքից առաջադրանքներ.Գոյական (վարժ 184-205) — 5-րդ դասարաններ
- Ինքնաստուգում— 5-րդ դասարաններ
- Թեստային աշխատանք դասարանում և տանը՝ Ռոդարի. Երկիր, որտեղ ոչ մի սուր բան չկա (4-րդ դասարաններ) — ապրիլի 19
- Ինքնաստուգում դասարանում. 4-րդ դասարաններ (ապրիլի 21,22)՝
Ապրիլի 25-29
4-5-րդ դասարաններ
1. Կարդում ենք Ռոդարի, Էքզյուպերի
Էքզյուպերի. «Փոքրիկ իշխանը» — (հատվածներ )4-րդ դասարաններ
Ղ․ Աղայան. «Հնարագետ ջուլհակը» 5-րդ դասարաններ
Ռոդարի. Թե ինչպես կապիկները ճամփորդեցին-4-րդ դասարաններ
2. Գործնական աշխատանքներ
Հայոց լեզու 5 գրքից առաջադրանքներ.Գոյական (վարժ 205-216) — 5-րդ դասարաններ
Թեստային աշխատանք դասարանում և տանը՝ .Էքզյուպերի. Փոքրիկ իշխանը (հատված)-4-րդ դասարաններ, ապրիլի 25,26
- Ա. դը Սենտ Էքզյուպերի. Փոքրիկ իշխանը (հատված 2)— 4-րդ դասարաններ, ապրիլի 27,28,29