
Նոյեմբեր ամսվա նախագծեր, աշխատակարգեր ըստ շաբաթների
Նախագծեր, աշխատանքային ուղղություններ, արդյունքներ՝
- «Ուսումնական աշուն»․ նախագծի ամփոփում
- «Կարդում ենք Սահյան» նախագծի ամփոփում
- Իսահակյանի օրեր (իսահակյանական ընթերցումներ)
- Սեբաստացիական հանելուկներ: Գուշակի՛ր։
- Համագործակցային նախագիծ․ Սեբաստացու օրեր
- Հայերենի նոյեմբերյան ֆլեշմոբ
- Սեբաստացու օրեր. կրթահամալիրի տոնի մասին՝ «Հյուսիսափայլ TV-ի և ռադիոյի եթերում
Աշխատակարգեր ըստ շաբաթների
Նոյեմբերի 21-26․ Նախագծային ուսուցման շաբաթ
4-5-րդ դասարաններ
Նոյեմբերի 21՝ ժամը 10։10-10։55 — «Սովորող-սովորեցնող» նախագծով 1-2 դասարանի սովորողներին հյուր- 4-2 դասարան
Նոյեմբերի 22՝ ժամը 09։20-10։00 — «Սովորող-սովորեցնող» նախագծով 5տարեկաններին հյուր — 4-3 դասարան
Նոյեմբերի 23՝ ժամը 11։55-12։35— Ներսես Շնորհալին կրտսեր դպրոցում — 5-րդ դասարաններ
Նոյեմբերի 24՝ ժամը 09։30-16։00 — Ճամփորդություն Կոտայքի մարզ՝ Գառնի, Գեղարդ
Նոյեմբերի 25՝ Հյուսիսափայլ ռադիո, TV լուսաբանումներ
Հոկտեմբերի 31-նոյեմբերի 4
4-5-րդ դասարաններ
1․ «Ուսումնական աշուն 2022» նախագծի ամփոփում
2․ Բլոգների ստուգում, ուսումնական նյութերի հաշվվում, գնահատում
3․ Իսահակյանի օրեր նախագծից՝
․ Նուկիմ քաղաքի խելոքները (հեքիաթի ընթերցում, քննարկում, առաջադրանքների կատարում, բեմադրում)-4-րդ դասարաններ
․ «Կյանքից թանկ բանը» առակի ընթերցում, վերլուծում, առաջադրանքների կատարում, Ավ. Իսահակյանի առակների ընթերցում ընտրությամբ— 5-րդ դասարաններ
Գործնական աշխատանքներ՝
Աշխատանք գիրք-տետրով.- 4-րդ դասարաններ
Առաջադրանքներ դասարանում և տանը կատարելու համար (Գործնական քերականություն) — 5-րդ դասարան
Ուշադիր կարդա՛։
Բազմիմաստ են մեկից ավելի իմաստ ունեցող բառերը:
Հոմանիշ են մոտ իմաստ ունեցող բառերը:
Հականիշ են իմաստով հակառակ բառերը:
Համանուն են գրությամբ կամ արտասանությամբ նույն կամ մոտ, բայց իմաստով տարբեր բառերը:
Դարձվածքները բառակապակցություններ են, որոնց մեջ մտնող բառերն իրենց հիմնական իմաստով չեն գործածվում:
Իսկ հիմա կատարի՛ր առաջադրանքները։
1.Որոշի´ր, թե ընդգծված բառին տրված հարցերից ո՞րն է համապատասխանում:
Հեռվում երևացին նավեր: (ի՞նչ, ինչե՞ր)
Հեռվում երևացողը նավ էր: (ի՞նչ, ինչե՞ր)
Քաղաքում կային այգիներ: (ի՞նչ, ինչե՞ր)
Դա քաղաքի ամենամեծ այգին էր: (ի՞նչը, ինչե՞րը)
Ի՜նչ ծանոթ ձայն էր: (ի՞նչ, ինչե՞ր)
Դրսից ծանոթ ձայներ էին լսվում: (ի՞նչ, ինչե՞ր)
Եթե բարձր ձայներ, անպայման կլսեինք: (ինչե՞ր, ի՞նչ աներ)
Ձեր տղան էր եկել: (ո՞վ, ովքե՞ր)
Տղաներ եկան, որ օգնեն: (ո՞վ, ովքե՞ր)
Դա առաջնորդին ծանոթ նետ էր: (ի՞նչ, ինչե՞ր, ի՞նչ աներ)
Տղան փետուրնևրից սարքել էր նետեր: (ի՞նչ, ինչե՞ր, ի՞նչ աներ)
Որ դիպուկ նետեր, ոսկե խնձորը կգցեր: (ի՞նչ, ինչե՞ր, ի՞նչ աներ)
2. Ընդգծված յուրաքանչյուր բառը մե՞կ առարկա է ցույց տալիս, թե՞ մեկից ավելի:
Մեր ձեղնահարկում կատվի ձագեր գտա:
Որջից դուրս եկողը ձագ էր:
Որդին պահարանն էր բերել ու դրել սենյակի անկյունում:
Դպրոցին այսպիսի պահարաններ են պետք:
Երկնքում նորից թռչուններ երևացին:
Վանդակի թռչունն էր դուրս եկել:
Հատիկը հավաքողները մրջյուններ են:
Ձմռանը պատրաստ սպասողը մրջյունն էր:
Գոռացողը պահակն էր:
Պահակներ կարգեք, որ ապահով լինեք:
3.Կետերի փոխարեն գրի´ր փակագծերում տրված համապատասխան բառը կամ արտահայտությունը:
Ծառերին արթնացնողը …. (քամին էր, քամիներ):
Այդ օրվանից հետո շատ …. (քամին էր, քամիներ) են փչել:
Տարբեր …. (պարեր, պար էր) են սովորեցնում դպրոցում:
Դա չտեսնված մի … (պարեր, պար էր):
Պարտեզի բոլոր ծաղիկները (սպիտակ են, սպիտակեն):
Եթե բոլոր ծաղիկները միանգամից (սպիտակ են, սպիտակեն), լա՞վ կլինի:
Թող հենց հիմա աչքերը (փակ են, փակեն) ու քնեն:
Բոլոր դռները (փակ են, փակեն), մի՞թե տանը մարդ չկա:
Անծանոթ … (համ էր, համեր), այդ մրգից չէի կերել:
Տարբեր խոհարարների եփած նույն անունով ճաշերը տարբեր (համ էր, համեր) ունեն:
4. Նախադասությունների մեջ ընդգծված արտահայտությունները փոխարինի´ր հոմանիշ բաոերով:
Այս աղջիկը մատի վրա խաղացնում է բոլորիս:
Հանկարծ սիրտը դող ընկավ. բա որ գազանը նորից գա, ինքն ի՞նչ է անելու:
Ա՜յ քեզ պատմություն, լսողների մազերը բիզ-բիզ էին կանգնել:
Մի մատ երեխա է, բայց ինչե՜ր գիտի:
Ձեռ ու ոտից ընկած մի մարդ բացեց դուռը:
5.Փորձի´ր բացատրել, թե ինչո՞ւ են ընդգծված արտահայտությունները կոչվում «դարձվածքներ», եթե դարձված նշանակում Է «շրջված», «փոխված»:
6. Տրված դարձվածքների իմաստները բացատրի´ր:
Օրինակ՝
ջրից չոր դուրս գալ — փորձանքից, նեղ վիճակից ազատվել:
Սիրտ տալ, հոգին առնել, գլուխը կորցնել, արևը խավարել, հալից ընկնել, սիրտը վկայել, երես ղարձնել, սիրտ անել, բկին չոքել:
7. Աչքի ընկնել, ձեռ քաշել, գլուխ պահել, ոտքի վրա, ծայրը ծայրին հասցնել, օրերը հաշվված են արտահայտությունները նախադասությունների մեջ գործածի´ր
ա) ուղիղ իմաստով,
բ) որպես դարձվածք:
Օրինակ՝
1.Գիտնականը հետաքրքրվողներին իր հայտնաբերած կենդանու մարմնի բոլոր մասերը ցույց տվեց, միայն գլուխն էր կորցրել:
2.Ուրախությունից գլուխը կորցրել էր:
5․ Հյուսիսափայլ ռադիոյի ձայնագրման աշխատանքներ- նոյեմբերի 3
6․ Հյուսիսափայլ TV-ի նկարահանումներ- նոյեմբերի 4
Նոյեմբերի 7-11
4-5-րդ դասարաններ
1․ «Ուսումնական աշուն 2022» նախագծի ամփոփում(շարունակություն)
2․ Իսահակյանի օրեր նախագծից՝
․ Նուկիմ քաղաքի խելոքները (հեքիաթի բեմադրում),Եղնիկը պատմվածքի ընթերցում, քննարկում, առաջադրանքների կատարում —4-րդ դասարաններ
․ Ավ. Իսահակյանի առակների ընթերցում ընտրությամբ, Ամենապիտանի բանը հեքիաթի ընթերցում, քննարկում առաջադրանքների կատարում- 5-րդ դասարաններ
3․ Գործնական աշխատանքներ՝
Գործնական քերականություն— 5-րդ դասարան
4․ Հյուսիսափայլ ռադիոյի ձայնագրման աշխատանքներ- նոյեմբերի 10
5․ Հյուսիսափայլ TV-ի նկարահանումներ- նոյեմբերի 11
Նոյեմբերի 14-18
4-5-րդ դասարաններ
1․ Իսահակյանի օրեր նախագծից՝
․ Եղնիկը պատմվածքի ընթերցում, քննարկում, առաջադրանքների կատարում —4-րդ դասարաններ
․ Ավ. Իսահակյանի առակների ընթերցում ընտրությամբ, — 5-րդ դասարաններ
․ Գետակի վրա (4-5-րդ դասարաններ)
Գետակի վրա
Թեքվել է ուռին
Ու նայում է լուռ
Վազող ջրերին։
… Երազ-աշխարհում
Ամեն բան հավետ
Գալիս է, գնում
Ու ցնդում անհետ։
Եվ գլուխը կախ՝
Նա լաց է լինում.-
Ջրերը ուրախ՝
Գալիս են, գնում…
Հարցեր և առաջադրանքներ
- Բանաստեղծության մեջ հականիշ բառերի զույգ կա: Գտի՛ր և դո՛ւրս գրիր:
- Գրի՛ր ուրախ բառի հոմանիշը, ապա հականիշը:
- Իմացածդ ծառատեսակները թվարկի՛ր:
- Ինչո՞ւ է հեղինակն այս բանաստեղծության համար ընտրել հենց ուռենին. մտովի պատկերացրո՛ւ և նկարագրի՛ր ուռենին:
- Նոր վերնագիր մտածիր բանաստեղծության համար։
- Անգի՛ր սովորիր բանաստեղծությունը:
2․ Գործնական աշխատանքներ՝
Աշխատանք գիրք-տետրով.(էջ19-24)- 4-րդ դասարաններ
Գործնական քերականություն (Հայոց լեզու 5) Բառի կազմությունը, էջ 77-78 — 5-րդ դասարաններ
3․ Հյուսիսափայլ ռադիոյի ձայնագրման աշխատանքներ- նոյեմբերի 17
4․ Հյուսիսափայլ TV-ի նկարահանումներ- նոյեմբերի 18