Հովհաննես Թումանյան /մեդիափաթեթ/

images1

«Կարդում ենք Թումանյան» նախագիծը՝ «Խոսքի մշակույթ» բլոգում

4-7-րդ դասարաններ

Կենսագրական պատումներ

Հեքիաթներ

  1. Չախչախ թագավորը
  2. Քեֆ անողին քեֆ չի պակսիլ
  3. Կռնատ աղջիկը
  4. Սուտասանը

Բանաստեղծություններ

  1. Երկու սև ամպ
  2. Համերգ
  3. Ձմեռվա իրիկունը
  4. Պատրանք
  5. Գարնան առավոտ
  6. Իմ երգը
  7. Գարնան հրավեր
  8. Ախ, ինչ լավ են սարի վրա…
  9. Հին օրհնություն
  10. Վայրէջք
  11. Հայրենիքիս հետ

Պատմվածքներ

  1. Գելը
  2. Ահմադը
  3. Արջաորս
  4. Եղջերուն
  5. Ծղրիդը
  6. Իմ ընկեր Նեսոն
  7. Մայրը

Լեգենդներ, բալլադներ

  1. Հսկան
  2. Շունն ու Կատուն
  3. Էսպես չի մնա
  4. Թագավորն ու չարչին
  5. Անբախտ վաճառականները
  6. Ախթամար
  7. Անիծած հարսը
  8. Արծիվն ու կաղնին
  9. Մոծակն ու մրջյունը
  10. Արև և լուսին
  11. Փարվանա

Պոեմներ

Քառյակներ

Կոմիտասի նամակը Հ. Թումանյանին

Հ. Թումանյան. Զատկի առիթով

Ֆիլմեր Հ. Թումանյանի մասին

Փ/ֆ «Թումանյան. Եվ սիրտ, և կամք, և միտք»

ՀՈՎՀԱՆՆԵՍ ԹՈՒՄԱՆՅԱՆ. «ԵՍ ՄԻՇՏ ՁԵԶ ՀԵՏ ԵՄ, ՁԵՐ ՄԵՋ ԵՄ…».

Հովհաննես Թումանյան — Խնդրում եմ չծխել եւ գիրք չխնդրել․․․ Թումանյանի 10 իրերը

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике 4-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ, 5-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ, Նախագծեր, Առաջադրանքներ, Գրականություն с метками . Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий