Գնահատում

5-րդ դասարանում գնահատումը իրականացվում է փետրվարից՝ 3-րդ ուսումնական շրջանի սկզբից և արտացոլում է կրտսեր դպրոցում մայրենիից ձեռք բերած հմտությունների(գիտելիքների) ամբողջական պաշարը։

Գնահատվում է՝

1․ սովորողի բանավոր խոսքը(գրագետ, տրամաբանված, բովանդակային խոսքը)

2․ գրավոր խոսքը ( գրագետ, ճիշտ գրելու կարողությունը, բովանդակային հստակ ձևակերպումը, լեզվամտածողությունը)

3․ սովորողի բլոգը

4. ստեղծագործական, վերլուծական մտածողությունը

5․ նախագծային աշխատանքներին սովորողների մասնակցությունը

6․ ամենամսյա ֆլեշմոբերին սովորողների մասնակցությունը

7․ թվային տեխնոլոգիաների կիրառումը ուսումնական ծրագրում

8․

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике Երկարացված օրվա կազմակերպում. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий