Թեմա 1
Ուսուցման կառավարման համակարգերի (LMS) ֆունկցիոնալ հնարավորությունները և այդ միջավայրի կիրառումը էլեկտրոնային դասընթացի ստեղծման, կազմակերպման և կառավարման գործընթացում
Բլոգային-գործնական աշխատանք՝
- Դասարանի, խմբի ստեղծում, նոր օգտատերերի ներմուծում-հեռացում
- Առաջադրանքների ստեղծում, հղումների տրամադրում ըստ առաջնայնության
- Ֆայլերի ներբեռնում, գործարկումներ
- Համօգտագործվող ֆայլերի առաջնայնությունների տրամադրում
- Հանդիպման կազմակերպում, պլանավորում, օրացույցում ներառում
Բլոգային-գործնական աշխատանք՝
Թեմա 2
Կրթության կառավարման տեղեկատվական համակարգ, էլեկտրոնային մատյան
- Էլեկտրոնային մատենավարության հմտություններ
- Մատյանի լրացում․ հաշվառում, գնահատում, ամփոփում
Էլեկտրոնային մատենավարությունն ամենօրյա ուսումնական գործընթացի մաս է կազմում։Դասարանում օրն սկսում ենք էլեկտրոնային մատյանում սովորողների գրանցումով՝ ներկա-բացակայով։ Մատենավարության հետ կապված դժվարություններ, խնդիրներ չունեմ, երկար ժամանակ է՝ կիրառում եմ, ազատ օգտվում էլեկտրոնային մատյաններից։
Թեմա 3
Թվային առաջադրանքների ստեղծումը ուսուցման կառավարման համակարգերի թվային գործիքների միջոցով
Բլոգային-գործնական աշխատանք՝
- Թվային առաջադրանքի ստեղծում
- Ցուցադրության, շնորհանդեսի ստեղծում
- Հղումների տրամադրում
- Համօգտագործման առանձնահատկություններ
- Թույլտվությունների տրամադրում, արգելափակում
- Տեսանյութերի ստեղծում
- Ձայնանյութերի ստեղծում
Թեմա 4
Առցանց գրատախտակի գործիքակազմը
Բլոգային-գործնական աշխատանք՝
- Առցանց գրատախտակների ուսումնասիրություն
- Առանձնահատկություններ, գործածման հմտություններ
- Համօգտագործման առանձնահատկություններ
- Հղումների տրամադրում
Թեմա 5
Կրթական կայքերի էությունը, օգտագործման առանձնահատկությունները, ընձեռած հնարավորությունները
Բլոգային-գործնական աշխատանք՝
- Կրթական կայքերի հղումների որոնում
- Կայքերի գործածման առանձնահատկությունների ուսումնասիրություն
- Նյութերի, պաշարների գործածում
- Նյութի որոնում
- Նյութի արժեհավատության գնահատում
- Տարբեր կայքերում, ֆորումների գրագետ գրանցումներ
ԿԳՄՍՆ, ԿՏԱԿ, ԿԶՆԱԿ կայքերին ծանոթ եմ, օգտվում եմ։ ԿԶՆԱԿ-ի «Ուսումնական նյութեր» բաժինն անընդհատ ուսումնասիրում եմ և որպես հեղինակային մանկավարժության կրող՝ փորձում եմ ստեղծել ուսումնական նյութերի իմ այլընտրանքը։
Թեմա 6
«Տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաների կիրառումը ուսումնական գործընթացում» բաժնի ամփոփում
Դասընթացի ամփոփում
Պարտադիր ատեստավորման առաջին շաբաթը ՏՀՏ դասընթացն էր, որը վարում էր Նվարդ Սարգսյանը։ Դասընթացի մոդուլը 7 կետից էր բաղկացած։ Քանի որ բլոգավարության, հեռավար ուսուցման կազմակերպման և փաթեթների ստեղծման մեջ հմուտ էի, հեշտությամբ կատարեցի առաջադրանաները։ Տեսանյութերի տեսքով մանրամասն ներկայացրեցի ուսուցման կառավարման համակարգերի (LMS) ֆունկցիոնալ հնարավորությունները և այդ միջավայրի կիրառումը էլեկտրոնային դասընթացի ստեղծման, կազմակերպման և կառավարման գործընթացում։ Պատրաստեցի նաև տեսանյութ, որտեղ ներկայացրեցի, թե ինչպես ենք հեռավար ուսուցման կազմակերպման ժամանակ թվային առաջադրանքներ ստեղծում ուսուցման կառավարման համակարգերի թվային գործիքների միջոցով։
Պարտադիր վերապատրաստման առաջին շաբաթվա ավարտին ինձ համար բացահայտեցի նոր էլեկրոնային գրատախտակի կիրառումը, որը կօժանդակի իմ առարկայի ուսուցման գործընթացում։ Բացի դրանից վերհիշեցի Microsoft Teams հարթակի գործիքակազմի գործածությունը, ինչպես նաև՝ թվային առաջադրանքների ստեղծման գործիքակազմը։ Ինձ համար բացահայտեցի էկրանը տեսագրելու հարմար ևարագ ծրագիր՝ Online free screen Recorder, որով տեսագրեցի իմ աշխատանքները։