![](https://kristina6288.wordpress.com/wp-content/uploads/2022/05/cb67c31e-04c2-4161-9ea7-9f50d92014ac.jpeg?w=1024)
Սեպտեմբերի 1-9` նախագծային ուսուցման շաբաթ
Սեպտեմբերի 1-30
1․ Բարձունքի նվաճում՝ Մայրավանք (5-րդ դասարաններ)—սեպտեմբերի 1
2․ Գիտելիքի ֆլեշմոբ (լրացուցիչ առաջադրանք)
3․ «Ուսումնական ամառ 2022» նախագծի ամփոփում
6․ Հյուսիսափայլ TV-ին սեպտեմբերին
7․ Հյուսիսափայլ ռադիոն սեպտեմբերին
Սեպտեմբերի 5-9
4-5-րդ դասարաններ
1․ Սեպտեմբերի 1-2-ի բարձունքի նախագծերի ներկայացում։ Սովորողները բլոգներում պատմում են դեպի Մայրավանք(5-րդ դասարաններ) և Թեժառույք (4-րդ դասարաններ) իրականացրած ճամփորդությունների մասին։
2․ Սովորողները բլոգներում ամփոփում-ներկայացնում են «Ուսումնական ամառ 2022» նախագիծը։
3․ Հյուսիսափայլ ռադիոյի ձայնագրման աշխատանքներ- սեպտեմբերի 7
4․ Հյուսիսափայլ TV-ի նկարահանումներ- սեպտեմբերի 9
Սեպտեմբերի 12-16
1․»Կոմիտասյան օրեր» նախագծից՝
Կոմիտասի «Ճանապարհ» բանաստեղծությունը(կարդալ, բացատրել, անգիր սովորել, ստեղծագործել) — 4-րդ դասարաններ
Կոմիտասի «Աշուն օր» բանաստեղծությունը (կարդալ, վերլուծել, հատվածները կրկնել)-5-րդ դասարաններ
2. «Սարոյանական օրեր» նախագծից՝
Վ. Սարոյանի «Նապաստակն ու առյուծը» առակը (կարդալ, բացատրել, համապատասխան առած-ասացվածքներ գտնել)-4-րդ դասարաններ
Վիլյամ Սարոյանի «Ծիրանի ծառը» պատմվածքը (կարդալ, բացատրել հատվածները, կատարել առաջադրանքները)—5-րդ դասարաններ
3․ Հյուսիսափայլ ռադիոյի ձայնագրման աշխատանքներ- սեպտեմբերի 15
4․ Հյուսիսափայլ TV-ի նկարահանումներ- սեպտեմբերի 16
Սեպտեմբերի 19-23
1․»Կոմիտասյան օրեր» նախագծից՝
Կոմիտասի «Աշուն օր» բանաստեղծությունը (կարդալ, վերլուծել, հատվածները կրկնել)- 4-5-րդ դասարաններ
2. «Սարոյանական օրեր» նախագծից՝
Վ. Սարոյանի «Նապաստակն ու առյուծը» , «Վիրավոր առյուծն ու կրիան» առակները (կարդալ, բացատրել, համապատասխան առած-ասացվածքներ գտնել)-4-րդ դասարաններ
Վիլյամ Սարոյանի Թե ինչ է լինում, երբ փորձում են գոհացնել մարդկանց, Սրամիտ Երիտասարդը առակները (կարդալ, բացատրել հատվածները, կատարել առաջադրանքները)—5-րդ դասարաններ
3․ Հյուսիսափայլ ռադիոյի ձայնագրման աշխատանքներ- սեպտեմբերի 22
4․ Հյուսիսափայլ TV-ի նկարահանումներ- սեպտեմբերի 23
Սեպտեմբերի 26-30
Կոմիտասյան շաբաթ
1․»Կոմիտասյան օրեր» նախագծից՝
Կոմիտասի «Աշուն գիշեր» բանաստեղծությունը (կարդալ, վերլուծել, հատվածները կրկնել)- 4-5-րդ դասարաններ
Աշուն գիշեր
Ձյունիկ լուսին
Սարի ուսին,
Դեղին — կարմիր շաղալեն,
Ալիք — ալիք խաղալեն,
Ծովի ծոցին՝
Ալ ժապավեն
Տվել բոցին։
Ծառեր, հողմեր,
Ամեն կողմեր,
Թռչուն դառել երգելով,
Հեռու — հեռու հերկելով,
Երան — երան
Թռչելով
Օդի վրան:
3. Կարմիրով գրված բառերը, արտահայտությունները դո՛ւրս գրի ր, ապա բառարանի օգնությամբ բացատրի՛ ր:
4. Կապույտով գրված բառերը դո՛ւրս գրիր, ապա գրի՛ ր այդ բառերի հոմանիշները:
5․ Լսի՛ր «Աշուն գիշեր» երգը Վահան Արծրունու կատարմամբ, ապա նկարի՛ր բանաստեղծությունը: Նկարն ու բանաստեղծությունը տեղադրի՛ր բլոգումդ
Մ. Գալշոյան «Սպասում» պատմվածքը կարդալ, կատարել առաջադրանքները-5-րդ դասարաններ
Կոմիտասյան ընտանեկան ֆլեշմոբ
Պատրաստի՛ր մի սիրուն աշնանային ( այգում, բակում,…), ընտանեկան տեսանյութ կամ ռադիոնյութ՝ նվիրված Կոմիտասին: Տեսանյութումդ կամ ռադիոնյութումդ կարող ես ոչ միայն ընթերցել մեր անցած կոմիտասյան բանաստեղծությունները, այլ նաև երգել կամ նվագել Կոմիտաս: Ընտանիքիդ անդամներին խնդրիր միանալ քեզ, քեզ հետ երգել, նվագել կամ ընթերցել:Կարող ես Կոմիտասի ծննդյան շնորհավորանքի այլ տարբերակներ էլ մտածել։ Տեսանյութդ տեղադրի՛ր Youtube-ում , հղումն էլ՝ բլոգումդ:
2. Գործնական քերականություն.5-րդ դասարան՝ Բառագիտության բաժնի առաջադրանքներ
Աշխատանքային գիրք-տետրով- 4-րդ դասարաններ
3. Պատմի՛ր Ստեփան Զորյանի «Փիլոսը» հեքիաթը: Նկարի՛ր. ապա խորհո՛ւրդ տուր Փիլոսին: Տեղադրի՛ր բլոգումդ: 4-րդ դասարաններ
4.․ Հյուսիսափայլ ռադիոյի ձայնագրման աշխատանքներ- սեպտեմբերի 29
5․ Հյուսիսափայլ TV-ի նկարահանումներ- սեպտեմբերի 30