![](https://kristina6288.wordpress.com/wp-content/uploads/2022/06/thumbnail_image-7.jpg?w=1024)
«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր
Ընթերցողական նախագծերի հիմքում ընկած են՝
- զարգացնել սովորողի բանավոր խոսքը
- զարգացնել սովորողի երևակայական մռածողությունը
- բանավոր և գրավոր խոսքի բարելավում
Ընթերցողական նախագծերի ժամանակահատված՝ շուրջտարյա
Նախագծերի իրականացման վայրը՝ Տիգրան Հայրապետյան գրադարանի ընթերցասրահ, քաղաքային գրադարաններ, գրախանութներ
Նպատակը
- Սովորողների մոտ ձևավորել սեր դեպի ընթերցանությունը
- Ծանոթություն հայ և համաշխարհային գրականությանը
Խնդիրներ
- Փնտրել, գտնել սովորողների տարիքային առանձնահատկություններին համապատասխան ստեղծագործություններ
- Հնարավորություն տալ սովորողին ճանաչելու հնարավորինս շատ հեղինակների
- Այցելել գրադարաններ, գրախանութներ
- Ձևավորել վերլուծական միտք
- Ընտանեկան դպրոցի ներգրավում ընթերցողական նախագծերին
- Ունենալ հյուրեր, ովքեր կպատմեն դպրոցական տարիքի սիրելի գրքից
- Հյուրընկալել ընթերցասեր, ստեղծագործող ծնողներին, միասին ընտրել ընթերցացանկ տարբեր տարիքի սովորողների համար
- Համագործակցել ավագ տարիքի ընթերցասեր սովորողների հետ
Արդյունքներ՝
- կհրապարակվի սովորողների բլոգում, դասարանական բլոգում, կայքում, ենթակայքում
- TV, ռադիո լուսաբանումներ
Առաջարկվող ընթերցողական նյութերի փաթեթներ տարատարիք սովորողների համար՝
- Ընթերցարան 1
- Ընթերցարան 2
- Խոսքի մշակույթի լաբորատորիա․ Օրացուցային նախագծերի մշակումներ՝ «Նախագծերի մշակումներ» բաժին
Ազնիվ Մանուկյան, Սոֆյա Մամյան, Քրիստինե Շահբազյան