Ընթերցողական նախագծեր

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Ընթերցողական նախագծերի հիմքում ընկած են՝

  • զարգացնել սովորողի բանավոր խոսքը
  • զարգացնել սովորողի երևակայական մռածողությունը
  • բանավոր և գրավոր խոսքի բարելավում

Ընթերցողական նախագծերի ժամանակահատված՝ շուրջտարյա

Նախագծերի իրականացման վայրը՝ Տիգրան Հայրապետյան գրադարանի ընթերցասրահ, քաղաքային գրադարաններ, գրախանութներ

Նպատակը

  • Սովորողների մոտ ձևավորել սեր դեպի ընթերցանությունը
  • Ծանոթություն հայ և համաշխարհային գրականությանը

Խնդիրներ

  • Փնտրել, գտնել սովորողների տարիքային առանձնահատկություններին համապատասխան ստեղծագործություններ
  • Հնարավորություն տալ սովորողին ճանաչելու հնարավորինս շատ հեղինակների
  • Այցելել գրադարաններ, գրախանութներ
  • Ձևավորել վերլուծական միտք
  • Ընտանեկան դպրոցի ներգրավում ընթերցողական նախագծերին
  • Ունենալ հյուրեր, ովքեր կպատմեն դպրոցական տարիքի սիրելի գրքից
  • Հյուրընկալել ընթերցասեր, ստեղծագործող ծնողներին, միասին ընտրել ընթերցացանկ տարբեր տարիքի սովորողների համար
  • Համագործակցել ավագ տարիքի ընթերցասեր սովորողների հետ

Արդյունքներ՝

  • կհրապարակվի սովորողների բլոգում, դասարանական բլոգում, կայքում, ենթակայքում
  • TV, ռադիո լուսաբանումներ

Առաջարկվող ընթերցողական նյութերի փաթեթներ տարատարիք սովորողների համար՝

Ազնիվ Մանուկյան, Սոֆյա Մամյան, Քրիստինե Շահբազյան

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике Նախագծեր. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий