Կարդում ենք արևմտահայերեն

Մասնակիցներ՝ 4-5-րդ դասարանի սովորողներ

Նախագծի տևողությույունը՝դեկտեմբեր, հունվար

Նպատակը՝ սովորողներին հնարավորություն տալ ծանոթանալու արևմտահայերենին, ծանոթացում արևմտահայ գրողին ու գրականությանը, բառապաշարի հարստացում:

Ուղղությունները՝

1. Արևմտահայերենով բանաստեղծությունների, առակների, բառարանի ընթերցում՝

2. Տեսանյութերի դիտում.Կտակարան՝

Երեք թագաւոր

Հովիւները

Մատիկին փուշը

Ախոռին Մսուրը

Մայրն ու տղան

Բարի սամարացին

Մարիամին օրհնուած խաղողը

Հաւկիթ մը միայն…

Ոսկի հաւկիթ

Մարիային աստղածաղիկները

Նոյան Տապան

Արդյունքում՝ ամանորյա ներկայացումների, խաղ-բեմադրությունների, ընթերցումների իրականացում, ռադիոնյութեր, տեսանյութեր, ուսումնական այլ նյութերի ստեղծում

Համակարգողներ՝ Սոֆյա Մամյան, Քրիստինե Շահբազյան, 

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике 4-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ, 5-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ, Նախագծեր. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий