Ուսումնական ամառ 2024

Ողջո՜ւյն, սիրելի 6-րդ դասարանցի:

Համաձայնի՛ր ինձ հետ,  որ ամառը արկածային գրքերի աշխարհում թափառելու ամենահարմար ժամանակն  է:

Ուրեմն կարդա՛, բացահայտի՛ր, ճանաչի՛ր, ծիծաղի՛ր և, ամենակարևորը, քո տպավորություններով կիսվի՛ր` բլոգումդ պատմելով  կարդացածդ գրքի մասին: Ես անհամբեր կսպասեմ քո պատումներին: 

Ահա իմ առաջարկած գրքերի ցանկը`

Մարկ Տվեն

Վախթանգ Անանյան

Ջեկ Լոնդոն

Ժյուլ Վեռն

Դանիել Դեֆո

Աստրիդ Լինդգրեն

Ջաննի Ռոդարի

Վիլյամ Սարոյան

Էրիխ Ռասպե 

Հեկտոր Մալո

Առանց ընտանիքի

Օգտվի՛ր, ընտրի՛ր ու կարդա՛ նաև ամառային այս «Ընթերցարան»-ից:

Հիշեցնեմ, որ «Տիգրան Հայրապետյան» գրադարանը  գործելու-աշխատելու է ողջ ամառ. կարող ես քո նախընտրած գիրքը կամ գրքերը վերցնել գրադարանից:

Արկածներով լի, գունեղ  ու ստեղծագործ ամառ…

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике 5-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ, Նախագծեր, Ուսումնական ամառ. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий