Ձմեռային ընթերցանություն

images (1)  Մասնակիցներ`  4-7-րդ դասարանների սովորողներ

Նախագծի տևողությունը՝  դեկտեմբեր, հունվար

Նպատակը՝ նյութերի ընթերցում, դիտում, քննարկում, վերլուծում

Ստեղծագործություններ` 

Ամանորյա մեդիափաթեթ-Մեդիագրադարան

Ամանորյա, Սուրբծննդյան ֆիլմեր, մուլտֆիլմեր

Առաջին Սուրբ Ծնունդը. Գիրք Գրոց

Սուրբ ծննդյան կարմիր ճտքավոր կոշիկները

Բևեռային ճեպընթաց

Տանը մենակ 1

Տանը մենակ 2

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике 4-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ, 5-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ, Նախագծեր. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий