Կրթահամալիրի տնօրեն Աշոտ Բլեյանի 1000-րդ գրին ընդառաջ

20170404_123039  Տիար Բլեյանի օրագրից իրենց դուր եկած հատվածներն են դուրս բերել, ձայնագրել, վերլուծել, հարցադրումներ արել Հյուսիսի հինգերորդցիները:

Հրաչյա Աբգարյան

Հակոբ Խեչոյան

Գոռ Սիմոնյան

Անի Խաչատրյան

Անի Խաչատրյան

Ասյա Բանդուրյան

Մոնիկա Օհանջանյան

Արսեն Մինասյան

Դավիթ Արտենյասն

Լուիզա ԱՍրտենյան

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике 5-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий