Սահյանական ընթերցումներ

20151019_115300 Սահյան են կարդում Հյուսիսային դպրոցի 4-5-րդ դասարանների սովորողները: Տեսաֆիլմերն ու ձայնագրությունները` սովորողների բլոգներում:

  1. Սյուզաննա Բարեղամյան- 4-րդ դաս.

Մշուշների շղարշի տակ…,

Ամեն, ամեն ինչ ոսկեզօծվել է…

Մայրամուտ

2.  Աշոտ Մեսրոպյան- 5.1 դաս.  — Ժայռից մասուր է կաթում

3. Տարոն Անտոնյան -5.2 դաս. — Աշնանային ընթերցումներ

4.  Արեգ Մարտիրոսյան -5.2 դաս. —Սահյանական ընթերցումներ

5.  Զոյա Զոլյան — 5.2 դաս. — Սահյանական ընթերցումներ

6.  Նարե Մուրադյան — 5.2 դաս. Ժայռից մասուր է կաթում

7. Մինաս Սահակյան -5.2 դաս. -Ժայռից մասուր է կաթում

8. Գևորգ Հարությունյան 4-րդ դաս.- Ամեն, ամեն ինչ ոսկեզօծվել է…

9. Գրիգոր Պապիկյան 4-րդ դաս.

Մշուշների շղարշի տակ…

Ամեն, ամեն ինչ ոսկեզօծվել է…

10. Սաթե Խեչոյան-4-րդ. դաս.- Սահյանական ընթերցումներ

 

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике 4-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ, 5-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ, Նախագծային ամփոփիչ աշխատանքներ, Նախագծեր, Առաջադրանքներ. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий