Բարև, ձմեռ…

1512219620242

Գրում են Հյուսիսային դպրոցի չորրորդ դասարանցիները:

Մհեր Կիրակոսյան

Սյուզաննա Բարեղամյան

Աշոտ Հովեյան

Հասմիկ  Սարգսյան

Գևորգ Հարությունյան

Յանա Գրիգորյան

Սոնա Սարգսյան

Լիլի Գիրագոսյան

Հովհաննես Կարապետյան

Գրիգոր Պապիկյան

Վահե Մակվեթյան

Խեչոյան Սաթե

Խեչոյան Էլիս

 Խադիշյան Դավիթ

 

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике 4-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ, Նախագծային ամփոփիչ աշխատանքներ, Նախագծեր. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий