Հեքիաթներ, մտորումներ, զրույցներ ձմռան մասին…

d0b1d0b5d0b7d18bd0bcd18fd0bdd0bdd18bd0b9

Գրում են Հյուսիսային դպրոցի հինգերորդ դասարանցիները:

Ամալյա Ազատյան

 Քրիստինա Գասպարյան

Վերոնիկա Խաչատրյան

Գոռ Ստեփանյան

Հովհաննիսյան Հայկ

 Հայկ Ջահանգիրյան

Աշոտ Մեսրոպյան

Էլինա Հարությունյան

Վարուժան Պողոսյան

Տարոն Անտոնյան

 Արեգ Մարտիրոսյան

Սուրեն Մխիթարյան

Վան Գրիգորյան

Զոյա Զոլյան

Դավիթ Աղաբաբյան

Մինաս Սահակյան

Տիգրան Հակոբյան

Գոռ Մկրտչյան

Դավիթ Պապոյան

 

 

 

 

 

 

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике 5-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ, Նախագծային ամփոփիչ աշխատանքներ, Նախագծեր. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий