Ամանորյա հեքիաթներ

untitled2

Ստեղծագործում են Հյուսիսային դպրոցի 4-5-րդ դասարանցիները:

Սյուզաննա Բարեղամյան

Աշոտ Հովեյան 

Հովհաննես Կարապետյան

Սոնա Սարգսյան

Հասմիկ Սարգսյան

Լիլի Գիրագոսյան

Գրիգոր Պապիկյան

 Սաթե Խեչոյան

 Էլիս  Խեչոյան

 Դավիթ Խադիշյան

Քրիստինա Գասպարյան

 Ամալյա Ազատյան

Վերոնիկա Խաչատրյան

Էլինա Հարությունյան

Զոյա Զոլյան

Տարոն Անտոնյան

 

 

 

 

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике 4-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ, 5-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ, Նախագծային ամփոփիչ աշխատանքներ, Նախագծեր. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий