Գրում են 6-րդ դասարանցիները:
Եթե սովորողը իրեն շատ վատ է պահում, ապա ես նրա պատիժը համարում եմ ճիշտ։Նրան կարելի է պատժել այսպիսի ձևով, օրինակ՝զրկել նրան նրա ինչ-որ ապրանքից, ինչ-որ բան անելուց կամ չանելուց։
Ամբողջական պատումը՝ 6-1 դասարանի սովորող Արև Սուքիասյանի բլոգում:
Իմ կարծիքով աշակերտին պատժել հասկացությունը պիտի չլինի։ Երեխան չի գիտակցում, որ ինքը վատ արարք է գործում, և դա իրեն հասկացնելու համար պիտի նրան ընդամենը բացատրել։
Շարունակությունը՝ 6-1 դասարանի սովորող Ինեսսա Մկրտչյանի բլոգում:
Եթե երեխան լավ չի պահում, նրան կարելի է մեկ անգամ զգուշացնել: Եթե հաջորդ անգամ լավ չի պահում նրան, կարելի է նրան երկուս դնել:
Գրում է 6-1 դասարանի սովորող Ֆելիքս Մելքոնյանը
Եթե ես ուսուցչուհի լինեի, ես հատուկ օրագրեր կպահանջեի սովորողներից, որպեսզի ծնողները տեղյակ լինեն իրենց երեխայի գնահատականի, պահվածքի և ուշադրության մասին:
Ամբողջական պատումը՝ 6-1 դասարանին սովորող էլեն Հովհաննիսյանի բլոգում:
Ես գտնում եմ, որ պատիժը պետք է ոչ թե պատիժ լինի, այլ խիստ վերաբերմունք, դա պետք է: Պատժել չի նշանակում ծեծել, այլ խիստ վերաբերմունք ցուցաբերել:
Գրում է 6-6 դասարանի սովորող Ամալյա Ազատյանը:
Մեր դպրոցում ես նկատողությունների թիվը երեքի փոխարեն հինգ կդարձնեի, չէ որ սովորողը երեխա է և կարող է սխալվել: Ես բոլոր պատիժները ճիշտ եմ համարում, բացի նրանից, որ ուսուցիչը սովորողին դասընկերների մոտ վիրավորում է:
Ամբողջական պատումը՝ 6-6 դասարանի սովորող Գոռ Ստեփանյանի բլոգում:
Ես մտածում եմ, որ պետք է սովորողներին պատժել այսպես՝ դուրս հանել սենյակից, դպրոցից հանել, զրկել թվային անհատական գործիքներից։
Ամբողջական պատումը՝ 6-6 դասարանի սովորող Վերոնիկա Խաչատրյանի բլոգում:
Ես կարծում եմ, որ պատժել պետք է մեղմ պատժով։ Ընդհանրապես մարդկանց հետ պետք է վարվել այնպես, ինչպես որ կուզեիր քեզ հետ վարվեին։
Պատժի տեսակներ է առաջարկում 6-6 դասարանի սովորող Տարոն Անտոնյանը: