Թարգմանական նախագիծ

 

Без названия

  1. Թարգմանական համագործակցային նախագիծ
  2. Ընտրի՛ր թարգմանության երկու տարբերակներից մեկը, թարգմանի՛ր, տեղադրի՛ր բլոգումդ՝

Արդյունքները՝

Ռուսերենից, անգլերենից հայերեն  են թարգմանում 6-րդ դասարանցիները:

Մանան Սեմիրջյան(6-1) — Бог на кухне

Արև Սուքիասյան(6-1) — The young crab  and his mother

Ինեսսա Մկրտչյան(6-1) —The young crab and hiz mother

Ֆելիքս Խաչատրյան(6-1) — Բոքոնիկ

Հայրապետյան Ինեսսա (6-1)-Бог дал

Էլեն Հովհաննիսյան(6-1) — Боязнь собак

Անգին Շիրինյան(6-1) — Два друга

Ալեքսանդր Հարությունյան(6-1) — Олень и виноград

Վերոնիկա Խաչատրյան(6-6)  — Два друга

Գոռ Ստեփանյան (6-6) —  Кто тебе сказал?

Աշոտ Մեսրոպյան (6-6)- Враги

Էրիկ Դալլաքյան(6-6)- Кот и мыш

Միքայել Քալանթարյան (6-6)- Как ты догадался

 Դավիթ Մազլումյան (6-6)-   Кот и мыш

Դավիթ Պապոյան — Две лягушки

Տարոն Անտոնյան- Амулет

 

 

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике 6-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ, Նախագծեր. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий