Բարձունքի նվաճում. Մեղրաձորի Տրդատավանք

20151019_135429 Հաղթահարվող բարձունքը՝  Թեժառույք կամ Տրդատավանք

Նախագծի իրականացման օրը՝  Մայիսի  29

Ճամփորդողների խումբը` Հյուսիսային դպրոցի  4-5-րդ դասարանների սովորողներ

  Նպատակը՝  Սովորողների ստեղծագործական,  հայրենագիտական,  աշխարհագրական, ճամփորդական գիտելիքների զարգացում, ամրապնդում, կողմնորոշում տեղանքում, հայրենիքի տեսարժան վայրերի ու բարձունքերի բացահայտում:

Նախագծի ընթացքը

  • Մինչ բարձունքը հաղթահարելը ճամբարականները ուսումնասիրում են  այցելվող վայրը, ծանոթանում ժողովրդական սովորույթներին, կլիմային, բուսական և կենդանական աշխարհին,  google map-ով գծում ճամփորդության երթուղին:
  • Բարձունքի հաղթահարում
  • Տերյանական, թումանյանական, չարենցյան ընթերցումներ բարձունք հաղթահարելիս, բարձունքին, ճանապարհին…
  • «Գետը բնակավայրում» նախագծի մի քանի ենթանախագծերի իրականացում

Մեկնում՝ մայիսի 30-ին, ժամը 09:45

Վերադարձ՝  ժամը 16:00

Ճամփորդության անհրաժեշտ պարագաներ՝

  • հարմար կոշիկներ
  • արևապաշտպան գլխարկ
  • հարմար ուսապարկ
  • տաք հագուստ
  • սնունդ և ջուր
  • ֆոտոխցիկ, ձայնագրիչ
  • նկարչական պարագաներ
  • աղբի տոպրակ և ձեռնոց

Սովորողների հետ նախապատրաստական աշխատանքներ`

Արդյունքները՝ ճամփորդական պատումներ սովորողների բլոգներում, տեսանյութեր,  ռադիոնյութեր…

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике Նախագծեր, Ուսումնական ճամփորդություններ, Սովորողների ճամբար. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий