Սեբաստացու օրեր. կրթահամալիրի տոն /արդյունքներ/

0C0558B7-9111-444B-8E40-DCEA84A927A4

 «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր. հեղինակային մանկավարժության 30 տարի

«Սեբաստացու օրեր, կրթահամալիրի տոն». Իրականացրած նախագծեր և արդյունքներ.

Նախագծի ամփոփումը 4-5-րդ դասարաններում

Նախագծի ամփոփումը 7-րդ դասարաններում

Նախագծի ամփոփումը՝ ուրբաթ-համերգով

Կրթահամալիրի տոնին նվիրված առաջադրանքներ

Տոնական օրերի լուսաբանումներ, ճամփորդություն

Ռադիոնյութը, լուսանկարները, ֆեյսբուքյան ուղիղ միացումներն ու սովորողների պատումնրը՝ “Հյուսիսափայլ” բլոգում:

  • Գեղարվեստը կրթահամալիրում՝ Երաժշտության կենտրոնի, Սիենայի պուրակի նորամուտներով

Նոյեմբերի 11-ի Հյուսիսային դպրոցի նորամուտների մասին հաղորդում է «Հյուսիսափայլ» ռադիոն

 

 

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике «Հյուսիսափայլ» ռադիո, Հաշվետվություններ, Նախագծային ամփոփիչ աշխատանքներ, Նախագծեր, Ուսումնական ճամփորդություններ. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий