Տորք Անգեղ…

d091d0b5d0b7d18bd0bcd18fd0bdd0bdd18bd0b9 thumbnail_1542790560339Հյուսիսային դպրոցի 4-5-րդ դասարանների հետ իրականացնում ենք  «Տորք Անգեղ» նախագիծը: Այն նվիրվում է Ղ. Աղայանի 180-ամյակին:

Տորք Անգեղի առասպելը (Մ. Խորենացի) և  Ղ. Աղայանի համանուն պոեմը կարդալուց-ուսումնասիրելուց հետո նկարում, պատմում, կերպարներին բնութագրում-նկարագրում, իրենց դուր եկած հատվածները ձայնագրում կամ տեսագրում են  սովորողները.

Մելանյա Քեքեջյան

Սարգիս Մարտիրոսյան

Մաքսիմ Սահրադյան

Դանիել Մարդյան

Էրիկ Հովհաննիսյան

Դանիել Մարկոսյան

Կատրին Ղարիբյան

Օլգա Ալեքսանյան

Սամվել Աբգարյան

Լառա Պետրոսյան

Մարիա Եփրեմյան

Բաբգէն Շահինեյան

Դանիել Հովսեփյան

Օֆելյա Եսոյան

Կարեն Ասլանյան

Նատալի Տագեսյան

Մանուկ Կարապետյան

Ռոզի Մովսիսյան

                                             

           Նախագծի ամփոփում-ներկայացումը՝ Հյուսիսային դպրոցի ուրբաթ-համերգին:

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике 4-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ, 5-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ, Հաշվետվություններ, Նախագծային ամփոփիչ աշխատանքներ, Նախագծեր. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий