«Ուսումնական գարուն» նախագծի ամփոփում

images (1)

«Ուսումնական գարուն»նախագիծը

Նախագծի մասնակիցներ՝ 4-րդ, 5-րդ, 7-րդ դասարանների սովորողներ

Նախագծի արդյունքները՝ 

Լառա Պետրոսյան -(4-րդ դաս.) -Ա.Լինդգրեն. «Երկարագուլպա Պիպին»

Մաքսիմ Սահրադյան(5-րդ դաս.)-Վ. Սարոյան. Առակներ

Վաղարշակ Գրիգորյան(5-րդ դաս.)- Գալիլեո Գալիլեյ

Կարեն Ասլանյան-(4-րդ դաս.) — Ա. Ս. Էքզյուպերի. «Գիշերային թռիչք»

Անի Եիսաղոլի-(4-րդ դաս.) — Ա. Լինդգրեն «Երկարագուլպա Պիպին» 

Սաթինե Սահակյան(5-րդ դաս.) — Ձ.Ք. Ռոուլինգ «Հարրի Փոթերը և Գաղտնիքների սենյակը»

Լորի Նիքոլյան(5-րդ դաս.)- Օսկար Ուայլդ «ԵՐՋԱՆԻԿ ԻՇԽԱՆԸ»

Արսինե Բադալյան(5-րդ դաս.) -Ճամփորդություն դեպի Վան Գոգի թանգարան

Էրիկ Հովհաննիսյան(4-րդ դաս.) — Անտուան դը Սենտ-Էքզյուպերի «Փոքրիկ իշխանը»

Մելանյա Քեքեջյան(5-րդ դաս.) —Հ. Ք. Անդերսեն «Լուցկիներով աղջիկը»

Ռոբերտ Սահակյան(5-րդ դաս.) — Վիրտուալ ճամփորդություն դեպի Փարաջանովի տուն-թանգարան

Ինա Ջաբուրյան (5-րդ դաս.) — Հ. Թումանյան «Կռնատ աղջիկը»

Մարիա Բալյան (4-րդ դաս.)— Ղ. Աղայան «Անահիտ»

Դավիթ Աղաբաբյան(7-րդ դաս.)-Վախթանգ Անանյան «Որսորդական պատմվածքներ»

Դանիել Հովսեփյան (4-րդ դաս.) — Ֆ. Բաում «Օզի կախարդը»

Հենրիկ Կարապետյան(4-րդ դաս.) —Ջ. Ռոդարի»Անտեսանելի Տոնինոյի արկածները»

Դավիթ Եփրեմյան (7-րդ դաս.) — Ճամփորդություն դեպի վիրտուալ թանգարաններ

Դանիել Հարությունյան(5-րդ դաս.)- Յոհաննա Սփիրի «Հայդի»

Զոյա Զոլյան (7-րդ դաս.) —Վահան Թոթովենց.»Կյանքը հին հռովմեական ճանապարհի վրա»

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике 4-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ, 5-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ, 7-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ, Հաշվետվություններ, Նախագծային ամփոփիչ աշխատանքներ, Նախագծեր. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий