Ընտանեկան նախագծեր

Без названия (5)Ընտանեկան հեռավար-առցանց ուսուցում

Հյուսիսային դպրոցի 4-5-րդ դասարանների սովորողներն իրականացնում են ընտանեկան զրույց-հարցազրույցներ, քննարկումներ խղճի մասին, Զատկի տոնի մասին, այլ…

Արամ Սարքիսսյան- Զատկի տոնի, իր ստեղծած զատկաբառարանի, հորինած զատկական հանելուկների և տատիկի հետ հարցազրույցի մասին՝ Արամի բլոգում:

Դանիել Մարկոսյան- Հարցազրույց տատիկի հետ Զատկի տոնի մասին

Մաքսիմ Սահրադյան- Հարցազրույց մայրիկի հետ խղճի մասին

Սարգիս Մարտիրոսյան- Ի՞նչ է խիղճը. քննարկում հայրիկի հետ

Կարեն Վարդանյան —Զատկական խոհանոց. պատրաստում ենք գաթա

Սարո Կարագուլլյան- Զատկվա հուշեր

Սերո Կարագուլլյան — Զատկական խոհանոց

Դանիել Հարությունյան-Ղ. Աղայանի «Վաճառականի խիղճը» պատմվածքի քննարկում հայրիկի հետ

Վաղարշակ Գրիգորյան — Հարցազրույց մայրիկի հետ խղճի մասին

Յուրա Սահակյան — Ի՞նչ է խիղճը. հարցազրույց մայրիկի հետ

Մելանյա Քեքեջյան- Հարցազրույց մայրիկի հետ խղճի մասին

Արսինե Բադալյան- Հարցազրույց մայրիկի, հայրիկի, տատիկի հետ խղճի մասին

Կատրին Ղարիբյան — Զատկական հանելուկներ

Լորի Նիքոլյան- Ի՞նչ է խիղճը

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике Հաշվետվություններ. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий