Բառարանընթերցման ֆլեշմոբը 2018-2022 թվականներին


  1. Մխիթար Սեբաստացու ծննդյան օրը՝ բառարանընթերցման ֆլեշմոբ— Ֆլեշմոբի նախագիծը 2018-ին, ֆլեշմոբի արդյունքներն ըստ դպրոցների— Համակարգումը՝ Քրիստինե Շահբազյանի
  2. Բառարանընթերցման ֆլեշմոբը 2019-ին , նախագիծը, արդյունքները— Համակարգումը՝ Երանուհի Խլղաթյանի
  3. Բառարանընթերցման ֆլեշմոբը 2020-ին. — Նախագիծը, արդյունքները: Համակարգումը՝ Արևիկ Ներսիսյանի
  4. Բառարանընթերցման ֆլեշմոբը 2021-ին— նախագիծը, արդյունքները: Համակարգումը՝ Երանուհի Խլղաթյանի

Բառարանընթերցման ֆլեշմոբ 2022

Համակարգումը՝ Սուսան Հայրապետյանի

Ուսումնասիրություն

2018-2021 թվականներին ստեղծված ուսումնական արժեքավոր նյութեր

  • Ռադիոնյութեր՝
  1. «Նոր ռադիոն» Մատենադարանում
  2. «Մանանա» ռադիոն բառարանագրության մասին
  3. Բառարանընթերցման ֆլեշմոբից մինչև բարեկենդան
  4. Բառարանագրություն, բառարանների տեսակները, հայերեն էլեկտրոնային բառարանների ամենամեծ շտեմարանը
  5. Բառարանաստեղծման և զարգազման մասին ռադիոնյութ(Արև Tv)
  • Տեսանյութեր՝
  1. Բառարանաստեղծում- 2-րդ դասարանցիները ստեղծում են «Կիկոսի մահը» հեքիաթի բառարանը:
  2. Բառարանընթերցումից մինչև Ղափամայի ծես
  3. Սովորողը պատմում է, թե ինչպես է օգտվում բառարաններից
  • Բառարանաստեղծում, բառարանընթերցում՝
  1. Բառարանընթերցում, բառարանաստեղծում (անձնանունների, ազգանունների, օտար բառերի, անծանոթ բառերի բառարան)
  2. Խաղողագործ-գինեգործ-տակառագործի բառարան
  3. Երգերի, պարերգերի անծանոթ բառերի բացատրություն
  4. ՏՏ տերմինների բառարան
  5. Պատերազմական և հետպատերազմական բառարան
  6. Բառագործածության սխալների բառարան

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике Նախագծեր, Ստուգատես. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий