Ներկայացնել գնահատման համակարգի սեփական փորձը։
- Ե՞րբ են գնահատում
Սովորողին գնահատում եմ դասերի ընթացքում( ոչ միշտ գնահատանիշով)՝ խոսքով, ժպիտով, որգևորելով, ակտիվությամբ, ուսումնական նախագծի վերջնարդյունքով և այլն․․․
- Ո՞վ է գնահատում
Գնահատում է ուսուցիչը, սովորողը, ծնողը։ Սովորողը գնահատում է իր դասընկերոջը դասի ընթացքում ակտիվության, ուսումնական նյութը ճիշտ ու հետաքրքիր ներկայացնելու համար, ուսումնական նյութի տակ կարծիք գրելով, այլ տարբերակներով։
- Ի՞նչն եմ գնահատում
Գնահատում եմ սովորողի առաջադիմությունը, մեդիահմտությունները, ակտիվությունը, սովորելու նկատմամբ մեծ սերը, ցանկությունը և ոգևորության փոխանցումն ընկերներին։
Գնահատում եմ նաև(էլեկտրոնային մատյանում)՝
- Ուսումնական նախագծին սովորողի մասնակցությունը, մասնակցության ձևը՝տեսանյութ, ռադիոնութ, պատում․․․
- Դասարանում սովորողի ակտիվ մասնակցություն դասին
- Ֆլեշմոբերին մասնակցությունը
- Լրացուցիչ առաջադրանքների կատարում, ընթերցանություն
- Ինչպե՞ս եմ գնահատում
Գնահատում եմ ժպիտով, հայացքով, խոսքով, խրախուսելով, սովորողի զարգացումը բնութագրելով և այլն։
- Ինչո՞ւ գնահատել
Գնահատել, որովհետև՝
- գնահատման միջոցով գրանցում ես սովորողի առաջադիմությունը
- որ փոխադրվի հաջորդ դասարան՝ կիսամյակային, տարեկան գնահատականներ
- սովորողին մոտիվացնելու, ոգևորելու նպատակով
- սովորողի ինքնագնահատականը բարձրացնելու նպատակով։
- Սովորողին խրախուսելը, նրա հաջողությունները, ձեռքբերումներն արձանագրել-բարձրաձայնելը գնահատման լավագույն տարբերակներից մեկն է, որն էլ ապահովում է սովորողի շարունակական զարգացումը։