Ավ․ Իսահակյանի առակները

Ավ. Իսահակյանի առակները կարդում, վերլուծում են Հյուսիսային դպրոցի 5-րդ դասարանցիները:

Գևորգ Գրիգորյան

Վիկտորյա Այվազյան

Նարեկ Ալեքյան

Նարե Մանուկյան

Լիա Սողոմոնյան

Արեգ Սողոյան

Երիցյան Կարինա

Արեն Հարությունյան

Գևորգ Մկրտչյան

Քրիստինե Թումասյան

Սերգեյ Պողոսյան

Սյուզանա Սարգսյան

Ալվարդ Մխոյան

Արինա Ղարսոյան

Նարե Սարոյան

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике 5-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ, Նախագծային ամփոփիչ աշխատանքներ, Նախագծեր, Առակներ, Երկարացված օրվա կազմակերպում. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий