Տերյանական ընտանեկան ֆլեշմոբ

Փետրվարի 9-ը Վահան Տերյանի ծննդյան օրն է: Հյուսիսային դպրոցի 5-րդ դասարանի սովորողները մասնակցում են տերյանական ընտանեկան ֆլեշմոբին:

Արմեն Խաչատրյան

Լիա Սողոմոնյան

Գևորգ Մկրտչյան

Սերգեյ Պողոսյան

Սյուզանա Սարգսյան

Նարե Սարոյան

Արեն Հարությունյան

Կարինե Երիցյան

Սիլվի Մանգասարյան

Մարի Գասպարյան

Արեգ Պողոսյան

Նարեկ Ալեքյան

Կարինե Երեմյան

Ռաֆայել Գասպարյան

Մարիա Հարությունովա

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике 5-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ, Երկարացված օրվա կազմակերպում. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий