Օրը վրաց գործընկերների հետ

«Հայ վրացական հանրակրթական կամուրջներ» նախագծի շրջանակում կրթահամալիրը հյուրընկալել է Վրաստանի քաղաք Բոլնիսիի հանրակրթական դպրոցների մի խումբ դասավանդողների, սովորողների, դպրոցների տնօրենների։

Ապրիլի 12-ին վրաց հյուրերը իրենց օրն անցկացրեցին Հյուսիսային դպրոցում։ Հյուրերը եղան Քանդակի դպրոցում, Ոսկեգործության արվեստանոցում, իրականացրեցին լինոտպագրություն Տաթև Աթոյանի հետ, ապա ArtաՍահման արվեստանոցում մասնակցեցին Զատկածեսին։ Ժամը 14։00 Հյուսիսային դպրոցում տեղի ունեցավ կլոր սեղան Հայաստանում Վրաստանի դեսպան Գիորգի Շարվաշիձեի մասնացկությամբ։

Օրվա մասին պատմող տեսանյութը՝

Հարցազրույց վրաց գործընկերների հետ՝

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике Նախագծեր. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий