![](https://kristina6288.wordpress.com/wp-content/uploads/2021/10/d091d0b5d0b7-d0bdd0b0d0b7d0b2d0b0d0bdd0b8d18f.jpg?w=217)
Նախագծի մասնակիցներ՝ 4-5-րդ դասարանների սովորողներ
Նախագծի ժամկետը՝ սեպտեմբեր, հոկտեմբեր
Նախագծի նպատակը.
Ճանաչել երգահան, երգիչ, բանաստեղծ Կոմիտասին, ստեղծագործական գործունեությանը
Նախագծի խնդիրները.
- ստեղծագործությունների ընթերցում, վերլուծում, քննարկում. ստեղծագործությունների ընտրություն ու ընթերցում՝ ինչպես ըստ տարիքային խմբերի, այնպես էլ ընդհանուր ընթերցման համար
Նախագծի աշխատանքային ուղղություններն ու բովանդակությունը
- Տեղեկություններ Կոմիտասի կյանքից. ո՞վ է Կոմիտասը, ի՞նչ գիտենք նրա մասին
- Կոմիտասը դպրոցում, դասարանում․ ծանոթացում Կոմիտասի բանաստեղծություններին․ գեղարվեստական պատկերները Կոմիտասի բանաստեղծություններում․ կարդում, նկարում, ունկնդրում ենք Կոմիտաս
- Կոմիտասն ընտանիքում. Կոմիտասյան ընտանեկան ֆլեշմոբ
- Կոմիտասն առավոտյան ընդհանուր պարապմունքներին
- Կոմիտասը սովորողի աչքերով․ «Իմ Կոմիտասը», «Երաժշտությունն իմ կյանքում» ստեղծագործական-վերլուծական աշխատանք. Ի՞նչ երաժշտություն եմ նախընտրում, ինչո՞ւ եմ հենց դա նախընտրում:
Նախագծի նկարագրությունը
Կոմիտասյան օրերը կրթահամալիրում մեկնարկում են սեպտեմբերի սկզբից: Առավոտյան ընդհանուր պարապմունքին սովորողները երգում, ընթերցում, պարում են այս ընթացքում արդեն սովորած-յուրացրած կոմիտասյան երգերը, ստեղծագործությունները, պարերգերը: Դասերի ընթացքում սովորողների հետ կարդում-քննարկում ենք Կոմիտասի ստեղծագործությունները, էլ ավելի լավ ճանաչում Կոմիտաս պապիկին, նկարում ունկնդրում, ստեղծագործում… Նախագծի շրջանակում սովորողների հետ կազմակերպում- իրականացնում ենք նաև դասարանական, ընտանեկան ֆլեշմոբներ:
- Նախագծի արդյունքները (ընթացքի մեջ են…)
Կոմիտաս մեդիափաթեթ