Երբ Կոմիտասը մտնում է տուն, ընտանիք․․․Կոմիտասյան ընտանեկան ֆլեշմոբ

Ֆլեշմոբի մասնակիցներ՝ Հյուսիսային դպրոցի 4-րդ դասարանների սովորողներ, ընտանեկան դպրոցներ

Ֆլեշմոբի իրականացման ժամկետներ՝ սեպտեմբերի 29-հոկհետբերի 12

Ֆլեշմոբի իրականացման ընթացքը, նկարագրությունը

Պատրաստի՛ր  ընտանեկան  տեսանյութ կամ ռադիոնյութ՝ նվիրված Կոմիտասին: Տեսանյութումդ  կամ ռադիոնյութումդ կարող ես ոչ միայն ընթերցել մեր անցած կոմիտասյան բանաստեղծությունները, այլ նաև երգել կամ նվագել Կոմիտաս: Ընտանիքիդ անդամներին խնդրիր միանալ քեզ, քեզ հետ երգել, նվագել կամ ընթերցել:Կարող ես Կոմիտասի ծննդյան շնորհավորանքի այլ տարբերակներ էլ մտածել։ Տեսանյութդ տեղադրի՛ր Youtube-ում , հղումն էլ՝ բլոգումդ:

Ֆլեշմոբի արդյունքները՝

Գայանե Դանիելյան- Ընտանեկան թատրոն-համերգ-ներկայացում՝ նվիրված Կոմիտասին․․․

Սերժ Հովհաննիսյան- Նվագում ենք, պատմում, երգում Կոմիտաս․․․

Մարիա Պողոսյան-Կոմիտասի մասին, բանաստեղծություն՝ նվիրված Կոմիտասին

Վլադիմիր Դավեյան- Երգում, ընթերցում եմ Կոմիտաս, պատմում Կոմիտասի մասին․․․

Վան Բաղդասարյան- Պատմում ենք Կոմիտասի մասին․․․

Օֆելի Զեյնալյան— Կաքավիկ․ խմբերգ

Սոֆա Բադալյան- Երգում ենք Կոմիտաս

Սամսոն Կոստանդյան- Աշուն գիշեր

Դիանա Բալյան- Երգում ու ընթերցում եմ Կոմիտաս

Սյունե Բադալյան- Պատմում եմ Կոմիտասի մասին, երգում իմ ամենասիրելի երգերից մեկը․․․

Լևոն Ղարիբյան- Ընթերցում եմ Կոմիտաս

Էվա Կարապետյան- Անձրև եկավ

Գևորգ Ավետիսյան- Երգում ու ընթերցում ենք Կոմիտաս

Հեսու Գրիգորյան- Պատմում եմ Կոմիտասի մասին ու երգում․․․

Ալեքսանդր Ավետիսյան- Աշուն գիշեր

Արիանա Պետրոսյան- Երգում եմ Կոմիտաս

Սուրեն Գևորգյան- Ընթերցում եմ Կոմիտաս

Անահիտ Սարգսյան- Պատմում եմ Կոմիտասի մասին․․․

Դավիթ Մարտիրոսյան- Երգում եմ Կոմիտաս

Արեն Տեր-Ստեփանյան- Աշուն գիշեր

Տրդատ Աբրահամյան- Երգում և ընթերցում եմ Կոմիտաս

Անի Այվազյան- Ընթերցում եմ Կոմիտաս

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике Նախագծային ամփոփիչ աշխատանքներ, Նախագծեր, Ստուգատես, Աշնանային հավաք. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий