Բառարանընթերցման ֆլեշմոբ 2024

Ֆլեշմոբի օրը՝ փետրվարի 7

Ֆլեշմոբի սկիզբը և ավարտը՝ 09:00 — 23.00

Մասնակիցներ՝ 5-րդ դասարանների սովորողներ

Աշխատանքի ուղղություններ՝

  1. Բառարանաստեղծում՝ թումանյանական բառարան։ Թումանյանի հեքիաթների, բանաստեղծությունների, բալլադների միջից դուրս գրի՛ր անծանոթ բառերը, դրանք այբբենական կարգով դասավորի՛ր, բացատրի՛ր բառարանների օգնությամբ(նշելով, թե որ բառարանից ես օգտվել) և կազմի՛ր թումանյանական բառարան։
  2. Սեփական և ընկերների խոսքում գործածվող օտար, ժարգոնային, առօրյա-խոսակցական բառերի բառարան։ Ուշադրություն դարձրո՛ւ քո, ընկերներիդ, հարազատներիդ բանավոր խոսքին, դո՛ւրս գրիր ոչ գրական բառերը (օտար, ժարգոնային, առօրյա-խոսակցական), գրի՛ր դրանց գրական(ճիշտ) տարբերակները և կազմի՛ր էլեկտրոնային բառարան(կարող ես օգտվել «Օտար բառերի բառարան«-ից, այլ բառարաներից )։
  3. Քեզ հետաքրքրող անունների, ազգանունների բառարան: Ստեղծի՛ր քեզ հետաքրքրող անունների, ազգանունների ցանկ, բառարաններից գտի՛ր դրանց բացատրությունները (կարող ես օգտվել այս բառարաններից՝ «Հայոց ազգանունների բառարան«, «Արական անձնանուններ«, «Իգական անձնանուններ«):

Արդյունքներ (անհատական, խմբային, ընտանեկան)

Սովորողներն ընտրում են ուղղություններից մեկը և իրականացնում․․․

Միքայել Սադոյան

Մարթա Ղամբարյան

Անուկա Հովհաննիսյան

Գագիկ Խաչատրյան

Էմիլի Քոչարյան

Նարե Գևորգյան

Վաղարշակ Հայրապետյան

Ալեն Բաբայան

Նժդեհ Գալստյան

Արես Բաբայան

Արմեն Ավագյան

Արիանա Աքբար

Հենրի Մնացականյան

Էրիկ Ավագյան

Եվա Մարտիրոսյան

Ֆելիքս Հակոբյան

Անի Բարսեղյան

Անի Խուրշուդյան

Ալեքսանդր Աթաբեկյան

Նարեկ Մնացականյան

Հովհաննես Մանուսյան

Հասմիկ Առաքելյան

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике 4-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ, Նախագծեր, Ստուգատես. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий