Մայիս ամսվա հաշվետվություն

Մայիսյան 19-րդ հավաքի շրջանակում իրականացրած  նախագծեր արդյունքներ

1․ Մայիսյան հավաքի շրջանակում մայիս ամսվա ընթացքում իրականացրել ենք «4-րդ դասարանի մայրենիի Ելքի ստուգատես«-ը։ 4-րդ դասարանների սովորողների ստուգատեսային աշխատանքների ամփոփումները՝ այստեղ։

Տարեվերջյան ստուգատեսի շրջանակում 4-րդ դասարանների սովորողները հորինում են հեքիաթներ ռոդարիական երկանդամության մեթոդով։

2․ Մայիսյան հավաքի շրջանակում մայիս ամսվա ընթացքում իրականացրել ենք «5-րդ դասարանի մայրենիի «Ելք» ստուգատես«-ը։ 5-րդ դասարանների սովորողների ստուգատեսային աշխատանքների ամփոփումները՝ այստեղ։

Ստուգատեսային նախագծի շրջանակում 5-րդ դասարանների սովորողները պատմում են իրենց ուսումնառության հինգ տարիների մասին․․․

3․ Մայիսյան ճամփորդություններ

4․ Հյուսիսափայլ TV-ի և ռադիոյի գործունեությունը մայիսին՝

 Մայիսյան հավաքի առաջին, երկրորդ, երրորդ շաբաթներն ամփոփում ենք «Հյուսիսափայլ TV»-ի և «Հյուսիսափայլ ռադիոյի» թողարկումներով՝

Հյուսիսափայլ TV

Հյուսիսափայլ TV №17

Հյուսիսափայլ TV №18

Հյուսիսափայլ TV №19

Հյուսիսափայլ ռադիո

Հյուսիսափայլ ռադիո №15

Հյուսիսափայլ ռադիո №16

5․ Մայրենիի մայիսյան ֆլեշմոբ

Կազմել եմ մայրենիի մայիսյան ֆլեշմոբի 4-5-րդ դասարանների առաջադրանքները։

6․ Հեռավար ուսուցում

Աշխատանք հեռավար ուսուցում ընտրած սովորող հետ

Փետրվար ամսվա վերջից աշխատում եմ հեռավար ուսուցում ընտրած մեկ սովորողի հետ։

Սովորողի հեռավար ուսուցման էջը՝

Աննա Մկրտումյան- 5-րդ դասարան

5. Սպասարկել եմ Հյուսիսային դպրոցի ենթակայքը։

Ենթակայքում իմ էջը

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике 4-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ, 5-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ, Հաշվետվություններ, Մայիսյան հավաք, Նախագծային ամփոփիչ աշխատանքներ, Նախագծեր, Ստուգատես. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий