Նկարչական պլեներ Բ2 թաղամասի այգում

20160715_120045-300x225

Գեղարվեստի, Նոր դպրոցի, Դպրոց-պարտեզի և Հիմնական դպրոցի ճամբարականները  օգոստոսի 25-ին, ժամը` 10:00,  բոլորին հրավիրում են Բանգլադեշի  Բ2 թաղամասի  այգի` մասնակցելու բացօթյա  նկարչական պլեների:

Ծրագրում՝

  • Այգու, միջավայրի մաքրման աշխատանք
  • Նկարչական պլեներ՝ պերֆորմանս

 

 

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике Սովորողների ճամբար. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий