Ճամբարային ընթերցանություն /նախագիծ/

d091d0b5d0b7d18bd0bcd18fd0bdd0bdd18bd0b9.png 

Մասնակիցներ`  4-6-րդ դասարանների սովորողներ

Նախագծի տևողությունը՝  մայիսի 27-հունիսի 7

Նպատակը՝ նյութերի ընթերցում, քննարկում, վերլուծում, խաղ-բեմադրություններ

Նախագծի իրականացման օրերն ու ժամերը՝

Միջին դպրոցում՝  յուրաքանչյուր երեքշաբթի և հինգշաբթի, ժամը` 13:00-14:00

Հյուսիսային դպրոցում ՝ ըստ ճամբարային նախագծի

Ընթերցանություն նյութեր՝ 

Հարսանեկան ընթերցանություն

Վ. Անանյան

Ղ. Աղայան

Ստ. Զորյան

 

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике 4-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ, 5-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ, 6-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ, Նախագծեր, Սովորողների ճամբար. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий