Հյուսիսի լողափնյա ճամբարում. 17-ը հունիսի

D3248CCF-D706-4E31-9DCF-D6C1EB290833

Հյուսիսի լողափնյա ճամբարում այսօր  հետաքրքիր ու հագեցած օր էր: Թեև օրվա սկիզբը ամպամած ու անձրևոտ էր, բայց եղանակն աստիճանաբար բացվեց, արևոտ ու  պայծառ դարձավ:

Ճամբարականների թիվն այսօր  24 էր:

Օրն սկսեցինք  լողափը կարգի բերելով, ճամբարային ընդհանուր պարապմունքով, լողափնյա ֆլեշմոբով: Անժելա Բլեյանի հետ իրականացրեցինք «Կանաչ լանջեր» նախագիծը: Նախաճաշից, ճամբարականների հետ ծանոթանալուց հետո եկավ ճամբ արականների ամենասիրելի ու սպասված պահը՝ լող, լողափնյա, ջրային խաղեր…

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике Հաշվետվություններ, Սովորողների ճամբար. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий