Հունիսի 18-ը Հյուսիսի լողափնյա ճամբարում

CB769985-90F7-4EAC-9079-221DD9753012.jpeg

Հյուսիսում այսօր ճամբարականների թիվը 28 էր: Առավոտյան լողափը մաքրելուց, կարգի բերելուց հետո ընկեր Հասմիկի հետ սովորեցինք «Անբան Հուռին» հեքիաթից մի փոքրիկ հատված, որը երգելու-ներկայացնելու ենք ճամբարային մեդիաուրբաթին:

Ճամբարականների մի խումբ Անժելա Բլեյանի հետ իրականացրեց «Կանաչ լանջեր» նախագիծը, մի այլ խումբ էլ Ռիմա Քեքեջյանի հետ Քոլեջում էին:

Լող, ընթերցանություն-խաղ-բեմադրություն, շախմատ, կառուցողական խաղեր…  այս ամենը՝ Հյուսիսի ճամբարում…

Ճամբարականների մի խումբ էլ օրվա վերջում Նարինե Պողոսյանի հետ աղբը տեսակավորեցին:

Օրվա լուսանկարներից՝

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике Հաշվետվություններ, Նախագծեր, Սովորողների ճամբար. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий