«Ուսումնական ձմեռ» նախագծի ամփոփում

2CA0A519-1B89-4720-B9C4-6AD7C790F95D

«Ուսումնական ձմեռ» նախագիծն  են ամփոփում Հյուսիսային դպրոցի 4-5-րդ դասարանցիները:

Մելանյա Քեքեջյան

Արսինե Բադալյան

Լորի Նիքոլյան

Սաթինե Սահակյան

Էրիկ Հովհաննիսյան

Ալեն Հարությունյան

Դանիել Մարկոսյան

Անի Եիսաղոլի

Աշոտ Փանոսյան 

Բաբգէն Շահինեյան

Սարգիս Մարտիրոսյան

Կարեն Վարդանյան

Ադրինե Մարգարյան

Լիա Լալայան

Դանիել Մարդյան

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике Հաշվետվություններ. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий