Տերյանական ընտանեկան ֆլեշմոբ

Փետրվարի 9-ը Վահան Տերյանի ծննդյան օրն է: Հյուսիսային դպրոցի 5-րդ դասարանի սովորողները մասնակցում են տերյանական ընտանեկան ֆլեշմոբին:

Ալեքս Գևորգյան

Միլենա Կարապետյան

Եվա Պապյան

Լիլի Մինասյան

Արև Ավետյան

Արեն Թումասյան

Մարիամ Սայադյան

Արեգ Տոնոյան

Արեն Մարտիրոսյան

Տիգրան Նահապետյան

Նանե Գևորգյան

Իսրայել Վարդանյան

Արեգ Խաչատրյան

Նռանե Մուրադյան

Դավիթ Դանիելյան

Անի Մանուսյան

Սիլվի Դերմենջյան

Գայանե Ալոյան

Ալեք և Ակսել Մելքոնյաններ

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике 5-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ, Նախագծային ամփոփիչ աշխատանքներ, Նախագծեր, Ստուգատես. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий